Gvadaņjini dinastijas vārds ir locīts teju tik pat daudz reižu cik Stradivari. Pastāsti par savu instrumentu.
Patiesību sakot, Gvadaņjini nu jau ir vēsture, lai gan Vivaldi ieraksts Reformātu baznīcā ir tapis tieši ar šo instrumentu. Nu jau otro gadu spēlēju jaunu, 2014. gada nogalē meistara Andreasa Hellinges būvētu vijoli. Jau pirmo reizi pamēģinot šo instrumentu, sapratu, ka tas ir manējais! Klikšķis notika, kā dažkārt tas mēdz notikt arī attiecībās starp cilvēkiem.
Kopš 2012. gada tu esi pasaulslavenā Artemis Quartet dalībniece. Pagājušo piektdien jūs sniedzāt koncertu Berlīnes Filharmonijā, bet aiz muguras un turpmāk nākotnē kolektīvu vēl sagaida neskaitāmas uzstāšanās daudzās ievērojamās koncertzālēs. Kāda ir šī intensīvā koncertdzīve tavām latvietes, jūrmalnieces acīm?
Man ļoti paveicies dzīvē darīt to, kas man sagādā vislielāko baudu un gandarījumu – izpausties mūzikā un dāvāt klausītājiem prieku. Protams, šādai dzīvei ir arī ēnas puses - nebeidzami ceļojumi, nogurums, rindas lidostās, bet – no otras puses – tas maģiskais klusums koncertā pēc pēdējās nots... tas atsver visas grūtības!
Vai tev atliek laiks pabūt pašai ar sevi?
Jā, vienmēr esmu mēģinājusi saglabāt dzīvē veselīgu balansu! Kārtīgi strādāt, bet pēc tam arī atvēlēt laiku aktīvai atpūtai, draugiem, vai vienkārši slinkošanai.
Kā tu raksturotu savu sadarbību ar Sinfonietta Rīga un Normundu Šnē?
Es vienmēr ļoti priecājos atgriezties pie Sinfoniettas. Mūziķi ir ļoti atvērti jaunām idejām un impulsiem, koncertos vienmēr jūtu fantastisku enerģijas strāvojumu. Bet Normunds - gan kā diriģents, gan kā skaņu režisors «Gadalaiku» ieraksta procesā man bija lielākais atbalsts, domubiedrs un jā – viņš ir vienkārši liels meistars!!