Turpinās cīņa par Ziemassvētku nr.1 singlu papildināta 15:58 (19)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šodien Apvienotajā Karalistē sācies "dziesmu karš", kurā "Facebook" aktīvisti pieteikuši karu britu tv talantu šovam "X-Factor". Pēc pirmās dienas vadībā "Rage Against The Machine". Tā turpināt!

(papildināts ar pēdējo rindkopu)

Jau ziņojām, ka "The X Factor" nīdēji sociālās komunikācijas vietnē "Facebook" sākuši interneta kampaņu, lai nepieļautu, ka Ziemassvētku topa pirmo vietu jau piekto gadu pēc kārtas ieņemtu kāda šova dalībnieka dziesma. Viņi tā vietā mudina mūzikas mīļotājus panākt rokeru Rage Against The Machine dziesmas "Killing In The Name" uzvaru.

Pagaidām pēc pirmās dienas pārdošanas datiem "iTunes" servisā "Killing In The Name" ir izvirzījies vadībā un apsteidz nule kā par britu talantu šova uzvarētāju kronētā Džo Makelderija (Joe McElderry) singlu "The Climb".

Vairāk nekā 550 000 cilvēku jau pievienojušies sociālās "Facebook" izveidotajai grupai un, iespējams, sarūpēs lielāko pārsteigumu Ziemassvētku topu vēsturē.

Šova producents Saimons Kouels pagājušo nosodīja kampaņu kā muļķīgu un cinisku
Šova producents Saimons Kouels pagājušo nosodīja kampaņu kā muļķīgu un cinisku Foto: Publicitātes foto

Šova producents Saimons Kouels pagājušo ceturtdien Londonā sasauktā preses konferencē nosodīja kampaņu kā muļķīgu un cinisku.

"Ja ir kampaņa, un es domāju, ka šī kampaņa ir vērsta tieši pret mani, tad tā ir muļķīga. Pirmā vieta Ziemassvētku topā manu dzīvi nekā īpaši neietekmētu, bet šo puišu dzīvi tā varētu būtiski mainīt," norādīja Kouels.

Ziemassvētku nr. 1 vēsture

Pagājušajā gadā Ziemassvētku topa pirmo vietu ieņēma šova uzvarētājas Aleksandras Bērkas kaverversija Leonarda Koena dziesmai "Hallelujah", kas atklāšanas nedēļā tika pārdota 576 000 eksemplāros. Tas nozīmē, ka ikvienam "Facebook" grupas dalībniekam, kas pieteicies kampaņai, patiešām ir jāiegādājas "Rage Against The Machine" dziesmas "Killing In The Name", lai nodrošinātu uzvaras iespēju.

Savukārt 2007.gada uzvarētājs Leons Džeksons kāroto Ziemassvētku topa vietu ieņēma tikai ar 275 000 eksemplāru pārdošanu.

Pagājušā gadā līdzīga interneta kampaņa tika sākta par labu Dževa Baklija "Hallelujah" versijai, kas galu galā topā ieņēma otro vietu. Savukārt Leonarda Koena oriģinālversija ieņēma tikai 36.vietu.

Šonedēļ izdotie singli, kas pretendē uz augstām vietām:

George Michael - ''December Song (I Dreamed Of Christmas)'' Julian Lennon and James Scott Cook - ''Lucy EP'' Laura Marling - ''Goodbye England (Covered In Snow)'' Mini Viva - ''I Wish'' Patrick Wolf - ''Damaris'' Pet Shop Boys - ''Christmas'' Slow Club - ''Christmas Thanks For Nothing'' EP Joe McElderry - ''The Climb''

Nedēļas vidus pārdošanas dati liecina, ka pagaidām vadībā ir RATM. "Killing In The Name" lejupielādēts 175,163 reizes, savukārt Džo Makelderija "The Climb" 109,726. Tiesa, Makelderija dziesma, kas ir Mailijas Sairusas (Miley Cyrus) hita kaverversija tikai šodien (16.dec.) izdota fiziskā CD.

Komentāri (19)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu