Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Briti par stilīgāko zīmolu uzskata "Aston Martin" (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Par Lielbritānijas stilīgāko zīmolu atzīts "Aston Martin" - tā sauktais Džeimsa Bonda automobilis, raksta "The Telegraph". Līderpozīcijas "CoolBrand's" sagatavotajā ikgadējā reitingā "Aston Martin" ieņēmis jau trešo gadu pēc kārtas.

Otrajā vietā atrodas "iPhone", bet trešo vietu ieņēmusi korporācija "Apple". Ceturtajā pozīcijā ierindojusies audio aparatūra "Bang & Olufsen", bet piektajā - videofailu apmaiņas vietne "YouTube".

Desmitniekā iekļuvusi arī interneta meklēšanas sistēma "Google", "Nintendo" spēļu konsole, smaržas "Agent Provocateur", "Rolex" pulkstenis un mākslas galerija "Tate Modern".

Tālākās pozīcijas ieņem šampanietis "Dom Perignon", "Ferrari", "Lamborghini" un "Ducati", kompānijas "Sony", "Nike" un "Boss", aviokompānija "Virgin Atlantic", kā arī "Facebook" un "Playstation".

Nepalaid garām!

Uz augšu