/nginx/o/2018/07/13/8860549t1h4c3b.jpg)
“Dizaina Studijas” trešā numura pamattēma – dizains un vara: lielveikalu dizains, reklāma un plakātu kultūra.
VIEDOKLIS: Filosofijas doktore Maija Kūle un dizainers Ulvis Ābiķis runā par to, kā varas mehānisms manifestējas dizainā.
Rubrikā “Telpa” – Sandra Krastiņa par Aigara Bikšes projektu Japānā, Kārlis Vērpe par lielveikalu ēras attīstīšanos, Ilze Martinsone par tirdzniecības parka “Alfa” tēlu, Santa Meikulāne par labiem lieltirgotavu dizaina paraugiem un Daina Vītoliņa par arhitektu grupas Die Planstelle piedāvātajiem savdabīgajiem lielveikalu maketiem.
Rubrikā “Forma” – Ramona Umblija par plakāta un varas attiecībām un latviešu plakātistiem, saruna ar brazīliešu plakātistu Felipi Tabordu, Andrejs Voroncovs par dizaina darbu tiesisko aizsardzību un intervija ar mākslinieku Kristapu Ģelzi par pieredzi reklāmas biznesā.
Rubrikā “Laiks” – Anda Boluža par reklāmas un grafiskā dizaina attīstību Latvijā jau no padomju laikiem, Irēna Bužinska par totalitārisma mākslas fenomenu – propagandas porcelānu, intervija ar Kanādas Dizaina biržas viceprezidentu par nacionālo identitāti dizainā un Andras Šulcas raksts par Antverpenes tiesas ēkas dizainu.
Kā arī informācija par izstādēm un dizaina jaunumiem Latvijā un pasaulē.
Žurnāla apjoms – 80 lpp. plus divi pielikumi – “Dizaina skola”, kas aktualizē dizaina izglītības īpašo nozīmi un iezīmē dizaina attīstības perspektīvas Latvijā, un nozīmīgāko rakstu tulkojums angļu valodā. Galvenā redaktore Sandra Krastiņa; redaktore Ilze Martinsone; “Dizaina skolas” redaktore Inese Pētersone; māksliniece Ingrīda Zābere.
Žurnāla izdošanu atbalsta Valsts Kultūrkapitāla fonds.
"Dizaina Studiju" var iegādāties preses kioskos, Jāņa Rozes un Valtera un Rapas grāmatnīcās, galerijā “Istaba“, kā arī izdevniecībā “Neputns“ un interneta veikalā www.neputns.lv.