«Nevar nepamanīt, ka lielāko daļu deju mūzikas, kas nokļūst mūzikas topos, rada vīrieši. Ir skumji, ka topos un uz festivālu skatuvēm neredzam sievietes. Vīriešiem ir radīti labāki apstākļi tur nokļūt. Mēs ticam, ka arī sievietes ir radījušas un radīs hitus, taču, lai viņas kļūtu populāras, nepieciešams atbalsts no mūzikas industrijas. Mēs ticam, ka ar «Summerburst» himnas radīšanu mēs kādai varam palīdzēt to īstenot,» turpina Anderss Bostrēms.
Visām konkursa dalībniecēm žūrijai jānosūta līdz šim neatskaņota dziesma, kura viņuprāt iederas festivālā.
Dziesma ir jāsūta uz e-pasta adresi anthem@summerburst.se, klāt pievienojot nelielu aprakstu par dziesmu un cilvēku/cilvēkiem, kas aiz tās stāv.
Dziesmas var iesūtīt līdz 13. maija plkst 23.59. Uzvarētājdziesmu žūrija paziņos 17. maijā.
Dziesmas producents drīkst būt tikai un vienīgi sieviete (vīriešu producentu pasaulē netrūkst).
Tā kā konkursa sadarbības partneris ir «Universal Music», māksliniecei nedrīkst būt spēkā esošs līgums ar kādu citu mūzikas ierakstu kompāniju.
Dziesmu izdos «Universal Music».
Iespēju atskaņot savu dziesmu 30 - 45 minūšu gara dīdžejseta laikā «Summerburst» festivālos Gēteborgā, Stokholmā, Helsinkos un Viļņā.
«Live Nation» aģenta palīdzību, pārstāvot mākslinieci ārpus viņas valsts.
Festivāls «Summerburst» segs uzvarētājas ceļošanas un apmešanās izdevumus festivāla laikā.
Anderss Bostrēms, festivāla «Summerburst» direktors, «Live Nation»
Amanda Hansena, festivāla «Summerburst» mārketinga un PR vadītāja, «Live Nation»
Hollija Astera, «Universal Music» menedžere
Bendžamins Nīlsons, Zviedrijas radio «Rix FM» programmas direktors
Stīna Petrīni, «OLW/Orkla» komunikācijas vadītāja