Esi parādījies TV ekrānā. Daudziem tas ir kā tāds mājas dievs. Kādēļ esi nonācis šajā jaudīgajā medijā, pats nākdams no vēl viena jaudīga medija - reklāmas?
Man ir pārliecība, ka nākotnē reklāma nebūs vajadzīga. Es ceru, ka vienu dienu tādi cilvēki kā es, būs bez darba tāpēc, ka būs tik spējīgi un uzņēmīgi cilvēki, kuri radīs tādus produktus un pakalpojumus, kas būs tik interesanti un lietojami, ka tie kalpos par reklāmu paši sev. Produkts būs kā medijs, kā saturs. Interneta saziņā jebkurš var visiem saviem sekotājiem izstāstīt par kādu labu lietu tāpat kā par sliktu. Līdz ar to, daudz lielāks uzsvars būtu jāliek uz paša produkta radīšanu un mazāks uz komunikāciju. Mītu nepieciešams radīt tikai tādiem produktiem, kas ir vēl viens savas kategorijas papildinājums – vēl vienas šķēres vai vēl viena maize. Man ļoti patika uzstādījums no producentu kompānijas „HansaMedia” puses – nākt ar jaunu raidījumu, kas izmanto tradicionālo mediju, lai sasniegtu cilvēkus, stāstot nevis par gataviem produktiem, bet to idejām, veicinot cilvēkos vēlmi pašiem uzņemties, izdomāt un pastāstīt. It īpaši tas darbojas komplektā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA), kas ir galvenais šā raidījuma mecenāts. Viņus interesē jebkāda veida uzņēmējdarbība. Es piekrītu, ka mums vajag atrast nevis vēl vienu „Nokia”, „Skype” vai „Google”, bet mums vajag pēc iespējas vairāk radīt cilvēkos vēlmi uzņemties, sākt uzņēmējdarbību.