Vienoti savā viedoklī par Neste Pro Diesel kā «zaļāko» degvielu pašlaik Latvijā ir dabas pētnieks Māris Olte un rakstniece Dace Rukšāne: «Izmantojot šo degvielu, es proporcionāli mazāk izmantoju neatjaunojamos jeb fosilos resursus, salīdzinājumā ar citām degvielām, kas man ir ļoti svarīgi. Es ikdienā domāju par to kādu sadzīves ķīmiju lietoju, tad man ir prieks, ka beidzot arī degvielu jomā ir iespējams darīt līdzīgi. Man galvenais ir apziņa, ka šī degviela ir videi draudzīgāka.»
«Mēs kā patērētāji esam spiesti domāt par vidi. Man ir prieks, ka somi ir parūpējušies par to, ka beidzot man ir izvēle braukt ar degvielu videi atbildīgāk,» papildina Māris Olte.
«Neste Pro Diesel dīzeļdegviela smaržo pavisam citādāk nekā parastā dīzeļdegviela – patīkamāk, kas man kā sievietei ir svarīgi. Ļoti svarīgs aspekts ir tas, ka degviela ir draudzīgāka videi. Rudenī dosimies akustiskajā koncerttūrē pa Latvijas pilīm un muižām, tad izmantosim tieši šo degvielu,» uzsver dziedātāja Aija Andrejeva.
«Gandrīz katru dienu braucu pa Biķernieku trasi, kur tiek nobraukti daudzi kilometri. Tādēļ vēl svarīgāk par papildu jaudu, ko Neste Pro Diesel dod, ir apziņa, ka tā paildzinās mana auto mūžu. Ar iepriekšējo automašīnu esmu nobraucis 300 000 km, līdz ar to man ir svarīgs automašīnas dzīves ilgums un viss, kas izriet no tā. Filtri kalpo ilgāk, motors un sprauslas ir tīrākas, mašīna kopumā kalpo labāk,» novērtē bijušais autosportists, kurš «atveda» uz Latviju Pasaules čempionāta posmu Rallijkrosā, Raimonds Strokšs.
Dziedātājam Roberto Meloni ir sajūta, ka lietojot jauno dīzeļdegvielu, dzinējs strādā klusāk. «Taču, tā kā es pie stūres vienmēr dziedu, tad motora skaņu nemaz nedzirdu,» smejas Roberto.
Savukārt AS «Rīgas Taksometru parks» valdes priekšsēdētājs Kaspars Muižnieks novērtē: «Es personīgi notestēju šo degvielu, nobraucu 1000 km, taču ekonomiju vēl nesajutu, bet sodu no fotoradara gan! Tātad jauda ir. Motors tagad strādā citādāk – klusāk. Paldies somu inženieriem par to, ka Neste Pro Diesel nesmaržo pēc pankūkām, salīdzinājumā ar citiem dīzeļiem. Nopietni runājot, visvairāk mani priecē tas, ka cieto daļiņu filtrs būs vairāk pasargāts no aizsērēšanas. Domāju, ka daudzi auto braucēji zina, cik dārgi maksā tā remonts. Atrēķinot potenciālā remonta izmaksas, Neste Pro Diesel tiešām ir labākā un ilgtermiņā ekonomiski izdevīgākā izvēle.»
Neste Pro Diesel ir pasaulē pirmā dīzeļdegviela, kas atbilst stingrākajām Eiropas, ASV un Āzijas valstu autoražotāju degvielas prasībām, kas apkopotas Pasaules degvielas hartā (WWFC – Worldwide Fuel Charter). Hartas stingrākās prasības apkopotas 5.direktīvā, būtiski pārsniedzot konvencionālās degvielas (EN590) specifikāciju. Neste Pro Diesel ir pirmā un pašlaik vienīgā dīzeļdegviela pasaulē, kas spēj izpildīt Pasaules degvielas hartas 5.direktīvas prasības.
Somijas VTT Tehniskās pētniecības centra,Tamperes Lietišķo zinātņu Universitātes un Neste dzinēju laboratorijas veiktajos testos Neste Pro Diesel uzrāda pārākumu 10 būtiskākajos dīzeļdegvielas parametros: