Heineken apmāca Latvijas bārmeņus alus liešanā

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: publicitātes

Pieaugošais bāru skaits apliecina to, ka bāru kultūras pilnveidošana kļūst ar vien aktuālāka. Šīs izmaiņas ir liels izaicinājums un pamudinājums bāriem, jo klients, kurš reiz ir pievilts, var arī neatgriezties. Heineken Star Serve bārmeņu apmācību programma, kas jau vairākus gadus noris Latvijā un visā pasaulē, ar katru gadu iegūst lielāku ievērību, ceļot klientu apkalpošanas kvalitāti arvien augstākā līmenī.

Iegūtās zināšanas pārspēj cerības

«Heineken Star Serve programma ir lieliska ideja, kuru noteikti vajadzētu īstenot arī turpmāk - mēs ar šo programmu esam ļoti apmierināti. Lielākie ieguvumi ir komandas saliedēšanās apvienojumā ar patiesu izpratni par alu, kā to būtu pareizi jālej un jāpasniedz. Pateicoties darbinieku iegūtajām zināšanām un padziļinātai izpratnei, mēs tagad pārdodam daudz vairāk Heineken alu, jo apmierinātu klientu ir vēl vairāk, tādēļ noteikti ieteiktu šo programmu arī citiem bāriem,» savu gandarījumu pauž Latvijas bāru Kiwi un Funny Fox īpašnieks Frenks Kerijs (Frank Carey).

Foto: publicitātes

Lietuvā dibinātā bāra Qpolo, kasprogrammā piedalās otro reizi, vadītājs Andrjus (Andrius) atklāj, ka izaicinājums piedalīties šajā programmā prasa daudz pūļu un iestrāžu, taču cerības attaisnojas ar uzviju. «Priecājos, ka Lietuvā norisinās tādi pasaules līmeņa projekti, kuri mudina pilnveidoties un sasniegt vislabāko rezultātu. Tas palīdz nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti un garantē to, ka klients vienmēr paliks apmierināts,» saka bāra vadītājs.

Foto: publicitātes

Pagājušajā gadā Heineken Star Serve programmā vislabāk no visām Baltijas valstīm sevi apliecināja pārstāvji no Lietuvas bāra Qpolo, kuriem - bārmenei Jūlijai Kasperavičūtei (Julija Kasperavičiūtė) un bāra vadītājam bija iespēja piedalīties Heineken Experience VIP tūrē uz Amsterdamu. «No ceļojuma atvedām tikai pašus labākos iespaidus. Iespēja apmeklēt autentisko «Heineken» muzeju ir unikāla pieredze, kas palīdzēja paplašināt zināšanas par alu, tā ražošanu un ilggadējo vēsturi. Bārmeņa darbā ir ļoti svarīgas ne tikai praktiskās iemaņas, bet arī zināšanas, kuras mēs šī ceļojuma laikā smēlāmies pārpārēm,» smaidu neslēpj J. Kasperavičūte.

Pēc bāra vadītāja domām, ne katrs bārs var lepoties ar to, ka strādā atbilstoši pasaules standartiem, tādēļ bāra pārstāvošo bārmeņu atzīšana pasaules Heineken Star Serve programmā ir ļoti augsts sasniegums.

Ar pieredzi vien nepietiek

Julija un Andrjus, kuri apkalpošanas jomā strādā jau ilgstoši, akcentē to, ka šīs visā pasaulē augsti novērtētās programmas sniegtie ieguvumi ir abpusēji. «Iesācēji iegūst daudz praktisku zināšanu, savukārt tie, kuriem jau ir pieredze, to var padziļināt, pamanīt, ko ilgu darba gadu laikā dara nepareizi, – saka J. Kasperavičūte. – Katram bārmenim ir labi jāizprot savs darbs, tas jāmīl, savukārt bārmeņa profesija liek pastāvīgi mācīties un pilnveidoties».

Foto: publicitātes

Bāra vadītājs ir pamanījis arī to, ka bieži pie bāra bārmeņi balstās uz darba gados iekrāto personisko pieredzi, aizmirsdami elementārus alus pasniegšanas likumus, ar kuriem tiek iepazīstināti apmācību laikā, tāpēc investīcijas bārmeņu iemaņu pilnveidošanai palīdz uzlabot pārdošanu, iegūt vairāk pozitīvu klientu atsauksmju.

Vislabākais novērtējums – apmierināts klients

Heineken Star Serve apmācību laikā bāra darbinieki tika iepazīstināti ar to, kā pareizi sagatavot kausu, ieliet un pasniegt alu.

«Katrs solis – vai tā būtu kausa atdzesēšana, alus ieliešanas laikā kausa pagriešana 45 grādu leņķī vai alus putu nosmelšana – ir vienādi būtisks. Ja kādam no soļiem tiktu pievērsta lielāka uzmanība, vai kāds no tiem tiktu izlaists pavisam, ciestu visa dzēriena kvalitāte, – akcentē J. Kasperavičiūte. – Klients vienmēr vērtē arī ārējo izskatu – kausa tīrību un alus daudzumu tajā».

Foto: publicitātes

Viņa apgalvo, ka klientam, kurš ir apmeklējis bāru, ir jājūtas gaidītam un jāsaņem īpaša personāla uzmanība, tādēļ ne mazāk būtisks moments ir pasniegšana. «Visbiežāk aizmirst alus kausu pasniegt uz paliktņa, uzturēt acu kontaktu ar klientu. No visām kļūdām var izvairīties, ja apmācību laikā iegūtās zināšanas tiek pielietotas praksē, – ir pārliecināta J. Kasperavičūte. – Komunikācijā ar klientiem man būtisks ir katrs sīkums».

«Bārmeņa profesijā ir nepieciešams pastāvīgi pilnveidoties, jo klients vērtē tikai gala rezultātu, taču lai to sasniegtu ar talantu vien nepietiek. Gadās tādi gadījumi, kad klients, kurš sēž pie bāra, interesējas par to, kāpēc veicami atbilstošie soļi un kā tie ir saistīti ar alus kvalitāti. Priecājamies, ka alus pasniegšanas process viņiem ir būtisks un interesants, varam padalīties ar apmācību laikā iegūtajām zināšanām», – pasmaida bāra vadītājs.

Foto: publicitātes

Šogad Heineken Star Serve programmā piedalījās 14 bāri no Latvijas, kurus apmeklējot, klienti var novērtēt alus pasniegšanu, pārbaudīt savas zināšanas par alu. Bāram, kas uzvarēs Baltijas valstu finālā, būs iespēja nosūtīt savu pārstāvi uz pasaules finālu Amsterdamā, kur sapulcēsies labākie bārmeņi no Ēģiptes, Tunisijas, Brazīlijas, Puertoriko, Honkongas, Indonēzijas, Malaizijas, Jaunzēlandes, Itālijas, Grieķijas, Spānijas, Serbijas, Rumānijas, Krievijas un Nīderlandes.

Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme. Alkoholisko dzērienu pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgām personām ir aizliegta.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu