Viņa apgalvo, ka klientam, kurš ir apmeklējis bāru, ir jājūtas gaidītam un jāsaņem īpaša personāla uzmanība, tādēļ ne mazāk būtisks moments ir pasniegšana. «Visbiežāk aizmirst alus kausu pasniegt uz paliktņa, uzturēt acu kontaktu ar klientu. No visām kļūdām var izvairīties, ja apmācību laikā iegūtās zināšanas tiek pielietotas praksē, – ir pārliecināta J. Kasperavičūte. – Komunikācijā ar klientiem man būtisks ir katrs sīkums».
«Bārmeņa profesijā ir nepieciešams pastāvīgi pilnveidoties, jo klients vērtē tikai gala rezultātu, taču lai to sasniegtu ar talantu vien nepietiek. Gadās tādi gadījumi, kad klients, kurš sēž pie bāra, interesējas par to, kāpēc veicami atbilstošie soļi un kā tie ir saistīti ar alus kvalitāti. Priecājamies, ka alus pasniegšanas process viņiem ir būtisks un interesants, varam padalīties ar apmācību laikā iegūtajām zināšanām», – pasmaida bāra vadītājs.
Šogad Heineken Star Serve programmā piedalījās 14 bāri no Latvijas, kurus apmeklējot, klienti var novērtēt alus pasniegšanu, pārbaudīt savas zināšanas par alu. Bāram, kas uzvarēs Baltijas valstu finālā, būs iespēja nosūtīt savu pārstāvi uz pasaules finālu Amsterdamā, kur sapulcēsies labākie bārmeņi no Ēģiptes, Tunisijas, Brazīlijas, Puertoriko, Honkongas, Indonēzijas, Malaizijas, Jaunzēlandes, Itālijas, Grieķijas, Spānijas, Serbijas, Rumānijas, Krievijas un Nīderlandes.
Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme. Alkoholisko dzērienu pārdošana, iegādāšanās un nodošana nepilngadīgām personām ir aizliegta.