Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Alīna Kellere uzskata, ka katras meitenes sapnis ir būt modes blogerei

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publiciātes foto

30.martā tiek atklāta «Rīgas modes nedēļa», kurā labākie Latvijas dizaineri un ārzemju viesi izrādīs nākamās rudens un ziemas tendences. Modes pasākumu apmeklē dažādās jomās atzītas personas, kuru vidū ir arī modes blogeri. Par vienu no labākajām un populārākajām modes blogerēm Latvijā tiek uzskatīta Alīna Kellere, kuru uz modes nedēļām saņem aicinājumus arī no citu valstu modes nedēļu organizatoriem.

Par spīti tam, ka Alīnas bērnības sapnis bija kļūt par mūziķi, kam par godu tika pabeigta arī mūzikas skola, kam sekoja darbošanās pūtēju orķestrī un vairāku savu dziesmu ierakstīšana, Alīna jau divarpus gadus strādā par modes blogeri.

«Modes blogeris ir cilvēks, kurš dod padomus un dalās ar pieredzi. Tāpat viņš reklamē to produkciju, apģērbu, modes tendences, kuras viņam pašam patīk. Mūsdienās tieši šādi blogeri ir labākais veids, kā reklamēt apģērbu vai kosmētiku,» stāsta Alīna.

Ja vairums uzskata, ka būt par modes blogeri nav profesija, jo šādi blogeri nesaņem naudu, tad šīs personas kļūdās, Alīna pelna naudu ar reklāmu, un viņai tas patīk. Pēc vidusskolas Kellere apmeklēja reklāmas kursus, kuri palīdz strādāt ar dažādiem zīmoliem.

Alīna uzsver, ka, sākot veidot blogu, nedomāja par naudu, bet publiskoja fotogrāfijas, rakstīja par modi, lai parādītu, kas viņai patīk, kā arī motivētu citas sievietes. Jaunās sievietes mērķis ir parādīt cilvēkiem, ka viss ir iespējams, nevajag baidīties spert soļus uz priekšu, tā taču būs pieredze, kura palīdzēs tālākajā dzīvē.

«Katras meitenes sapnis ir strādāt tādu darbu, kurš ļauj nopelnīt un katru dienu sniedz dāvanas, piedevām ļauj attīstīties kā personai un būt skaistai, skaistu lietu ielenkumā. Nevajag domāt, ka man katru dienu ir smaids sejā, ka man nav grūti, arī modes bizness nav viegls,» nosaka Alīna.

Arī jaunās sievietes ģimene atbalsta viņas karjeras izvēli un priecājas par viņas panākumiem. Turklāt mamma pērk un krāj visus žurnālus, kuros parādās meitas fotogrāfijas vai raksti; ja sākumā bija mazas bildītes, tad tagad tās ir 2-3 lapas.

Tāpat, pateicoties blogam, viņai jau pusotru gadu ir labākā draudzene, kura ir arī viņas fotogrāfe un sniedz idejas, kā arī uzmundrinājumu reizēs, kad tas nepieciešams.

«Man ir savs stils, kurš laikam nelīdzinās tam, kas patīk vairumam Latvijas iedzīvotāju, tāpēc manam blogam ir ļoti daudz sekotāju no citām valstīm, tāpēc vairāk strādāju ar ārzemju zīmoliem. Esmu modes vēstniece Latvijā tādiem zīmoliem kā «Ecco», «Splat», «Coccinelle», «F4 sport», nu arī sāku sadarboties ar zīmolu «Lindex». Ja man jautā, kā es to visu panācu, es nezinu atbildi, darīju, darīju, līdz izdevās,» smaida Alīna.

Pateicoties darbam savā modes blogā, Alīna ir apmeklējusi Tallinas, Minskas, Londonas un Milānas modes nedēļas. Katra no modes nedēļām ir unikāla, bet Alīnas favorīte ir Londonas modes nedēļa.

«Piedzīvotās sajūtas ir grūti aprakstīt, jo ik dienu skatēs sanāk redzēt tās personas, kurām es pati sekoju un apbrīnoju, ir iespēja parunāt un iepazīties ar šīm personām. Ļoti daudzas lietas iemācījos no izbraukumiem, ieguvu kontaktus, biznesa iespējas,» stāsta Alīna.

Blogere uzskata, ka būt par stilīgu cilvēku nozīmē būt apveltītam ar unikālu skatu uz modi, kas izveido tēlu, kurš nebūs līdzīgs vairumam redzētā.

Pēc Alīnas domām, apģērbs, kas nekad neizies no modes, ir džinsi, bet pati blogere nekad nespētu uzvilkt krokotus maksi svārkus, jo tie viņu padara apaļāku par pieciem kilogramiem.

Par savu dīvaināko iepirkšanās paradumu blogere nosauc apavu pirkšanu, jo var iegādāties apavus, kuri viņai ļoti patiks, bet nederēs, un viņa nesaprot, kāpēc tā notiek.

«Iesaku ikvienai sievietei būt elegantai un sievišķīgai. Pat dienās, kad izvēlamies komfortu, nekādā gadījumā nevajag aizmirst, ka esi dzimusi kā sieviete, kurai ir dota iespēja manipulēt ar pasauli un, protams, mūsu mīļajiem vīriešiem. Atcerieties - klasika nekad neizies no modes, tā vienmēr būs aktuāla un piemērota visiem vecumiem!» nobeidz Alīna.

Uz augšu