/nginx/o/2018/07/15/9296075t1hb418.jpg)
Pavisam nesen realitātes šovu zvaigzne Keitlīna Dženere pārtapa par sievieti, un viņas centienus pareizi izmantot grimu jau novērtē vadošie kosmētikas zīmoli.
Pavisam nesen realitātes šovu zvaigzne Keitlīna Dženere pārtapa par sievieti, un viņas centienus pareizi izmantot grimu jau novērtē vadošie kosmētikas zīmoli.
Keitlīna Dženere zīmola «MAC» vadībā izveidoja jaunu lūpu krāsas toni. Realitātes šovu zvaigzne nesteidzas uzreiz radīt veselu lūpu krāsu līniju, bet iesāk ieiešanu kosmētikas biznesā, radot vienu toni.
Par lielisko iespēju Keitlīna paziņojusi portālā «Instagram». Zvaigzne publiskojusi pirmo reklāmas fotogrāfiju, kura kalpos kā lūpu krāsas reklāmas materiāls.
Visi no lūpu krāsas pārdošanas iegūtie līdzekļi tiks ziedoti īpašam LGBT kopienas fondam.