Varbūt daļēji var piekrist šādam viedoklim, jo tiešām pamatkoncerts beidzās pēc nepilnas stundas un Trikijs ar mierīgu sirdi bija devies aizskatuvē. Tomēr klausītāji, daudzus no kuriem deviņdesmitajos varējām sastapt Vecrīgas klubā «Pulkvedim neviens neraksta», gribēja turpinājumu.
Arī es savulaik bieži iegriezos «Pulkvedī» un pieskaitu sevi pie deviņdesmito gadu paaudzes, kas uzsūca visu, kas interesants un jauns notiek pasaules mūzikā. Trikija pirmie divi solo albumi vēl joprojām glabājas starp vecajām audiokasetēm un kopā ar «Portisehad», «Sneaker Pimps» un «Massive Attack» ir īpaši mīļi. Zināju, ka koncertā vīri muzicēs trijatā, taču gaidīju, ka Trikijs muzikāli dosies atmosfēriskākos, triphopīgākos ūdeņos... Tā vietā koncertā bieži kulminācijas vietas tika veidotas ar dinamiskām bungām, fūzētu ģitāras rifu, kas atkārtojas pa apli, un vienu frāzi, kas teju izkliegta kādam adresātam debesīs.
Jā, Trikijs ir sarežģīts zvirbulēns. Viņa bērnība nav bijusi viegla (4 gadu vecumā māte izdarīja pašnāvību, viņš pats cieš no astmas), un šis nemiers, trauksme caurstrāvo arī viņa dzīvo uzstāšanos.
Protams, mākslinieks attīstās, aug, un viņa pienākums nav izdabāt publikai, kura alkst pēc nostalģijas, taču,
būsim godīgi, Trikijs savu ir izdarījis, savu nospiedumu mūzikā atstājis,
un viņa pēdējo gadu muzikālie eksperimenti ir tikai atblāzma.
Ir tikai viena iespēja, kas vēl varētu «noraut jumtu». Ja «Massive Attack» kopā ar Trikiju dotos «Blue Lines» jubilejas turnejā. Pirmie sadarbības aizmetņi (kopš 1994. gada) jau dzirdami tikko izdotajā EP (dziesma «Take It There»). Starp citu, «Youtube» nav atrodams neviens agrīnā «Massive Attack» koncertieraksts. To gan gribētu redzēt!