Parīzes padauza, kuras lomā iejutās franču aktrise Kamilla Kotēna, meklē piedzīvojumus Londonas ielās un, cik spēdama, izprovocē kārtību mīlošos angļus, to skaitā arī karalisko ģimeni. Gluži kā Borata sievišķā versija, viņa mēdz būt vēl trakulīgāka mutes palaidēja. Kamillas alkas pēc tādas dzīves, kāda aprakstīta sieviešu žurnālos, visticamāk, nebūs svešas nevienai, kura kādreiz šādus žurnālus pārlapojusi un iemetusi aci rakstiņos par slavenību dienišķajām gaitām.
Skatoties filmu, rodas sajūta, ka galvenās lomas īpašniece un filmēšanas grupa bijuši gatavi uz visu, lai radītu spraigu sižetu. Kamillai Kotēnai pēc Kensingtonas pils ainas uzņemšanas, kurā viņa cenšas pārrāpties pāri žogam, lai tiktu pie sava sapņu prinča, divas naktis nācās pavadīt aiz restēm. Turklāt tagad aktrisei liegts Londonā tuvoties ar karalisko ģimeni saistītām vietām. Varone filmā tiekas gan ar nejaušiem garāmgājējiem, gan īpaši izvēlētiem «upuriem» – etiķetes skolotāju, stilisti, personīgo iepirkšanās asistenti. Par filmas uzņemšanu aktrise stāsta: «Vissvarīgākais bija tas, lai mēs netiktu atmaskoti – ne es, ne kameras, ne līdzzinātāji. Mans personāžs ir ļoti ekscentrisks, brīžiem pat kaitinošs, taču neviens nedrīkstēja nojaust, ka tā ir spēle, nedrīkstēja mosties aizdomas, ka viņus izjoko...»
Filmas veidotāju komanda šajā stāstā pasmaida par daudziem modernās sabiedrības paradumiem, taču tajā pašā laikā filmai izdodas nevienā brīdī nekļūt augstprātīgai. Un lai cik neciešama ir galvenā varone, tā tomēr spēj iekarot apkārt esošo cilvēku sirdis – to filmā fiksējušas slēptās kameras.