/nginx/o/2018/07/15/9560135t1h524c.jpg)
Aktiera Pīrsa Brosnana dēls Dilans iekaro modes biznesa virsotnes. Puisis ir sasniedzis astoņpadsmit gadu vecumu un kļuvis par zīmola «Saint Laurent» reklāmas seju.
Aktiera Pīrsa Brosnana dēls Dilans iekaro modes biznesa virsotnes. Puisis ir sasniedzis astoņpadsmit gadu vecumu un kļuvis par zīmola «Saint Laurent» reklāmas seju.
Kā jau runā aktiera fani, nav brīnums, ka dēls iekaro šovbiznesa virsotni, jo ir tikpat izskatīgs un seksīgs kā tēvs.
Pagaidām šis ir lielākais Dilana darbs modes aprindās, bet, zinot zīmola nozīmīgumu, ir skaidrs, ka ne pēdējais.
Reklāmas kampaņas mērķis ir iedrošināt jaunus, perspektīvus modeļus sūtīt savas fotogrāfijas un vēlāk sadarboties tieši ar «Saint Laurent», zīmols vēlas savai produkcijai jaunas, neatklātas sejas.