Aktiera Pīrsa Brosnana dēls Dilans iekaro modes biznesa virsotnes. Puisis ir sasniedzis astoņpadsmit gadu vecumu un kļuvis par zīmola «Saint Laurent» reklāmas seju.
Foto: Par kādu skaistuli izaudzis aktiera Pīrsa Brosnana dēls!
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Kā jau runā aktiera fani, nav brīnums, ka dēls iekaro šovbiznesa virsotni, jo ir tikpat izskatīgs un seksīgs kā tēvs.
Pagaidām šis ir lielākais Dilana darbs modes aprindās, bet, zinot zīmola nozīmīgumu, ir skaidrs, ka ne pēdējais.
Reklāmas kampaņas mērķis ir iedrošināt jaunus, perspektīvus modeļus sūtīt savas fotogrāfijas un vēlāk sadarboties tieši ar «Saint Laurent», zīmols vēlas savai produkcijai jaunas, neatklātas sejas.