Bekhemai nepietiek ar modes biznesa panākumiem, dizainere vēlas attīstīties!

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TT NYHETSBYRN

Iekarojot modes biznesa augstienes, dziedātāja, modes ikona Viktorija Bekhema nolēmusi izaicināt sevi un iekarot kosmētikas biznesa virsotnes, radot savu kosmētikas līniju.

Sekojot tādiem zīmoliem kā «Christian Dior», «Chanel» un «Dolce & Gabbana», Viktorija Bekhema savu kosmētikas zīmolu nosauks «Victoria Beckham».

Plānots, ka pirmie zīmola produkti pārdošanā parādīsies jau 2016.gadā un tiks prezentēti kopā ar sievietes jauno apģērbu kolekciju.

Sievietei ir jau maza pieredze kosmētikas biznesā, jo zīmola «Nails» paspārnē viņa ir izdevusi savu nagu laku kolekciju.

Pagaidām nav zināms, kādus tieši kosmētikas līdzekļus piedāvās iegādāties zīmols «Victoria Beckham».

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu