Sasaucoties «Baltās nakts» kopējo interesi atgādināt par Franciju kā šī pasākuma tradīcijas aizsācēju pasaulē, šis koncertvakars savā programmā apkopos, pēc pasākuma rīkotāju domām, labāko no franču novatoriskās mūzikas: aptuveni trīs stundas garo improvizējošā ērģelnieka un saksofonista Žana Lika Gijonē (Jean-Luc Guionnet) priekšnesumu, kas pērn guvis izcilas atsauksmes Parīzes «Baltās nakts» ietvaros, kā arī cieņas apliecinājumu, iespējams, nozīmīgākajam Francijas pienesumam modernajā mūzikā – elektroakustiskajai mūzikai; šo koncerta daļu sastādīs šīs skolas komponista Lika Ferrari (Luc Ferari) skaņdarbi viņa sievas Brunhildes Ferrari (Brunhild Ferrari) izpildījumā, kā arī Ferrari idejiskā sekotāja, jaunā elektroakustiskās mūzikas komponista Fransuā Bonē jeb Kassel Jaeger uzstāšanās. Svarīgi atzīmēt, ka abi šajā programmā pārstāvētie elektro-akustiķi ir saistīti ar vēsturiski nozīmīgo mūzikas un skaņas izpētes institūtu GRM, un tāpat arī improvizējošais Gijonē ir bijis savulaik GRM aktīvā grieķu komponista Jannisa Ksenakisa (Iannis Xenakis) skolnieks. Koncertvakaru ievadīs piebilde no vietējās akadēmiskās mūzikas vides – komponista Andra Dzenīša jaundarbs viņa paša ansambļa «Woodpecker Project» izpildījumā, kas iezīmēs viņa atgriešanos pie elektro-akustiskās mūzikas.