Rīgā prezentēts «Dior» veidotais aromāts īstiem vīriešiem

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Nauris Garkaklis

2.septembrī tirdzniecības centrā «Stockmann» norisinājās «Dior» jaunā vīriešiem domātā aromāta «Sauvage» prezentācija. Tieši šā aromāta reklāmas seja ir slavenais aktieris Džonijs Deps.

Uz smaržu prezentāciju par spīti faktam, ka tās domātas vīriešiem, ieradās galvenokārt daiļā dzimuma pārstāves, labprāt izbaudīja jaunās smaržas un sajūsminājās par «Dior» aromātu buķeti.

Viesiem bija iespēja nofotografēties ar lielu smaržu pudeli, kura tumši zilā krāsā lieliski kontrastēja ar viesu apģērbiem.

Tāpat ikviens varēja baudīt šampanieti, uzkodas un piedalīties īpašā konkursā, kur bija jānofotografē sevi īpaši glamūrīgā pozā un jāievieto fotogrāfija portālā «Instagram», bilde, kura savāca visvairāk «patīk», saņēma dāvanā smaržu pudeli. Nevienu nepārsteidza, ka uzvarēja dziedātājs Markus Riva, kuram ir ļoti daudz sekotāju sociālajos tīklos.

Viesus priecēja muzikāli priekšnesumi rokmūzikas skaņās, kuri piešķīra pasākumam asumiņu un enerģijas devu.

Viesu vidū bija tādi cilvēki kā Marika Ģederte, Markus Riva, Bernards Levs, Agneses Zeltiņas māsa Lauma Valeine, Jeļena Strahova, Alīna Keller, Līga Zemture un citi.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu