Maza auguma blondīne, turklāt sievišķīga, vai nebaidies, ka rokmūzikā tevi neuztvers nopietni?
Ir pietiekami daudz rokmūziķu blondīņu, sākot ar grupas «Blondie» solisti, līdz pat dziedātājai Sūzijai Kvatro, tā ka domāju, ka tas man netraucē. Visu jau izsaka dziesmas un mūzika, ko radu, galvenais, lai cilvēks ir patiess pats sev.
Kas tevi mudināja atgriezties dzimtenē?
Gadu pēc augstskolas beigšanas specialitātē mūzikas menedžments un mūzika izmantoju iespēju palikt Amerikā un strādāt profesijā. Vēlāk gan atgriezos Latvijā un ļoti priecājos, ka tagad par savu darbavietu varu saukt mūzikas izdevniecību «MicRec». Sešus mēnešus uzņēmumā bija brīva vieta, kura, šķiet, bija gaidījusi tieši mani, lai Latvijā lietotu zināšanas, kuras apguvu Ņujorkā. Manos tiešajos pienākumos ietilpst darbs ar autortiesībām un licencēm, ko kārtoju caur Anglijas un arī ASV mūzikas izdevniecībām, lai pēc iespējas efektīvāk nestu pasaulē to, ko latviešu mūziķi spēj.
Tu Amerikā strādāji daudzās lieliskās vietās, par kurām tik daudzi sapņo, un tomēr atgriezies...
Man ir bijis tas gods piedalīties un strādāt pasākumos, studijās un izdevniecībās. Sāku strādāt vietā, kura pārvalda Elvisa mūzikas katalogu, vēlāk studijā, kurā Bejonsē iedziedāja savu albumu, palīdzēju rīkot Roberta de Niro «Tribekas» filmu festivāla pasākumu, strādāju arī dziedātājas Ališas Kīsas studijas atklāšanā. Visam ir sava cena, man nebija nekādas universitātes sociālās dzīves un gandrīz visas ballītes un tusiņi pagāja secen, jo tas laiks, kas bija palicis, bija jāvelta mācībām un mūzikai. Bija reizes, kad jutos vientuļi un zvanīju mammai un raudāju.