Tā ir. Turklāt instrumentālo mūziku saprot jebkurā pasaules malā. Es arī gribētu uzsvērt, ka bāze mums tomēr ir oriģinālskaņdarbs. Mēs neņemam klasisko mūziku un neuzliekam apakšā «tuc-tuc». Apakša ir oriģināldarbs, bieži pavadām nedēļu, lai uztaisītu vienu skaņdarbu.
Tas izklausās pēc elektronikas grupu, kā «Massive Attack», mūzikas radīšanas – pamatā ir oriģinālmūzika, bet tiek izmantoti dažādi sempli.
Tas ir tas pats. Mēs, piemēram, paņemam tikai Prokofjeva tēmu «Dance of the Knights», bet pārējais jau ir oriģināldarbs. Iznāk tāds kā dzīvais sempls.
Kāda ir jūsu vēsture? Jūsu duets ar Antonu nav radies vakar.
Sākām mēs ar «Melo M». Tie bija pirmsākumi. Antons gan pievienojās nedaudz vēlāk, taču mēs kopā ar Kārli Auzānu sākām tādas čellu spēlēšanas lietu Latvijā. Pagāja astoņi gadi, un es sapratu, ka vajag iet tālāk. Pa kreisi vai pa labi.
Respektīvi, jau kā «DaGamba» sākāt vairāk eksperimentēt ar elektroniku, ar citu virzienu, nevis spēlēt populāru dziesmu kaverversijas.
Mums gribējās darīt kaut ko oriģinālu. Tagad gan «Melo M» jaunajam sastāvam arī laikam būs oriģinālplate. Bet tajā laikā tā nebija. It kā jau varēju darīt to paralēli, bet gribējās pa īstam veltīt sevi oriģinālmūzikai. Izvēlējāmies jauno, nezināmo.
Eksperimentēt turpināt arvien jaunos virzienos. Piemēram, sadarbojaties arī ar kori «Juventus».
Tas ir vēl kaut kas cits. Mēs sadarbojamies ar visdažādākajiem mūziķiem, arī ar reperi, ar franču dziedātāju, ar dīdžeju… Katrs dzīvo savu dzīvi, bet mums patīk uz kādu brīdi savākt tos mūziķus kopā, jo nav jau labu vai sliktu žanru, ir laba vai slikta mūzika.