Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Andris Bulis pavada vakaru puskailu vīriešu ielenkumā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Nauris Garkaklis

Ir atvēries pirmais vīriešu veļas veikals Latvijā, par kura seju tika izraudzīts seksapīlais aktieris Andris Bulis. Veikala reklāmas kampaņā aktieris nekautrējas pozēt apakšveļā, ikvienam izrādot savu lielisko, uztrenēto augumu.

«Gints BUDE RIGA» ir pirmais Latvijas dizainera veidotais apakšveļas veikals, kurš domāts vīriešiem, ideja radīt šādu veikalu radās, ilgus gadus Gintam Budem ģērbjot klientus, dažādu TV šovu dalībniekus, mūziķus, modeļus un pārzinot veikalu piedāvājumu, viņš saprata, ka «melnais caurums» mūsdienu apģērbu biznesā ir kvalitatīva vīriešu veļa.

Pasākuma ietvaros arī reklāmas seja Andris Bulis labprāt teica atzinīgus vārdus par apakšveļu, piemetinot, ka divu gadu garumā testējis dažādus modeļus un izteicis domas par apakšveļas ērtumu.

Andris Bulis par jaunā zīmola seju izvēlēts, jo jau daudzus gadus ir modes mākslinieka un modeļu aģentūras īpašnieka Ginta Budes vīriešu kārtas mūza, kura viņu iedvesmo veikt darbus, kuri domāti vīriešiem.

Radot kolekciju un izvēloties modeļus, Gints Bude iztēlojās, ko teiktu viņa sieviešu kārtas mūza, televīzijas seja Maija Silova, ja ieraudzītu aktieri Andri Buli apakšveļā, tieši šis skats ietekmēja radīt jauno kolekciju tieši tādu, kāda tā ir.

Ikvienam vakara viesim bija iespēja pozēt ar trīs modeļiem apakšveļā, modeļu ādā iejutās dažādās jomās atzīti sportisti. Vīrieši pozēja ar visiem vakara apmeklētājiem. Pozēšanā piedalījās arī Andris Bulis, atklājot kādu mazu daļiņu no sava lieliskā ķermeņa.

Lai arī jaunās apakšveļas kolekcijas publicitātes fotogrāfijas varētu atgādināt slaveno angļu futbolistu Deividu Bekhemu, pats Andris atklāja, ka nekad sevi nav salīdzinājis ar viņu un nekad to arī nedarīs.

Andrim ir prieks, ka modes dizainers izvēlējās cilvēku no Latvijas, jo Deivida Bekhema apakšveļas reklāmas zīmols ir radies Itālijā, bet Deivids nav itālis. Aktierim ir būtiski, ka apakšveļa ir Latvijas ražojums, tieši tāpēc viņš piekrita sadarboties ar Ginta Budes izveidoto zīmolu.

Vīriešu kārtas viesiem bija iespēja dāvanā saņemt apakšveļu un kļūt par pirmajiem zīmola valkātājiem.

Uz augšu