Vīgante un Ģederte tik atšķirīgas, bet abām patīk izcelties (37)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Nauris Garkaklis

Šoreiz palūkosim divu pilnīgi atšķirīgu modes dāmu ģērbšanās tendences. Dziedātāja Sandija Vīgante vienmēr izcēlusies ar seksapīlu un atvērtiem tērpiem, uzņēmēja Marika Ģederte vienmēr priekšroku devusi sievišķībai un elegancei.

Foto: No personiskā arhīva

Dziedātāja Sandija Vīgante zina, ka mode nenozīmē to, kuram dārgāks kažociņš, mūziķe uzskata, ka mode ir tad, kad apģērbs draudzējas ar cilvēka būtību, sezonu, modes tendencēm un, protams, maciņa saturu.

«Kleita, kura man mugurā bija pasākumā «Miss top of the world», ir dāvināta, to man uzdāvināja apģērbu veikals «Klerr». Tomēr, tā kā man pašai patīk radīt apģērbus, nemēdzu iegādāties citu dizaineru drēbes... Ja esi kurpnieks, kādēļ lai tu lūgtu citam kurpniekam salabot tavu kurpīti?» aizdomājas Sandija.

Sandija spētu uzvilkt mugurā visu veidu apģērbu, galvenais ir justies ērti, bet viss pārējais mainās līdzi laikam, personībai.

«Man nav un nekad nebūs kaut kādas robežas vai modes tendences, parasti garastāvoklis izvēlas manas drēbes, nevis es. Noteikti patīk uzvilkt kontrastus, izcelties pelēkajā ziemā un nepazust miglā kopā ar pārējiem melno jaku īpašniekiem,» skaidro Sandija.

Foto: Nauris Garkaklis

Uzņēmēja Marika Ģederte apģērbā cenšas izvēlēties sievišķīgo un eleganto klasiku, tai piešķirot nelielu «rozīnīti». Sieviete izvēlas šūt savu apģērbu, jo tā ir garantija, ka nevienai citai nebūs tādu pašu kleitu kā viņai.

«Kas attiecas uz zīmolu apģērbiem, es no tiem neatsakos, dodu priekšroku klasikai un nemainīgām vērtībām - melnām biksēm, žaketei, zīmuļsvārkiem, melnai kleitiņai, baltai blūzei. Jā, pievēršu uzmanību auduma kvalitātei, un mīļš zīmols man ir «Giorgio Armani». Bet esmu tipiska sieviete, ikdienai daudz ko izvēlos no zemākas klases zīmoliem, tādiem kā «Zara», «Guess by Marciano», «Ralph Lauren»,» zīmolu nozīmi skaidro Marika.

Marikai ar apģērbu ir gluži kā ar smaržām, viņa tās izvēlas pēc noskaņojuma, tiek meklēti audumi, šķirstīti žurnāli un meklēta iedvesma no fotogrāfijām.

«Kleitiņa uz «Gucci» smaržu pasākumu arī ir šūta. Viss sākās ar kažokādas apmetni, kurš stāvēja skapī, es to vairs īsti neizmantoju, un tā radās ideja to izmantot apģērbā. Vienas kleitas šūšanas izmaksas atkarībā no auduma izmaksām un kvalitātes ir no Ls 40 - Ls 100. Šī kažokāda ir īsta un pat palika pāri neliels atgriezums mazai un pūkainai «clutch» tipa somiņai. Un kažokāda kleitas apakšpusē ir noņemama. Tagad es ar kritisku aci skatos savā garderobē, ko atkal izmantot vai pāršūt. Brīnišķīgs radošs process. Kas ir svarīgi - kleita ir šūta tieši man, nevis pirkta pēc standarta izmēriem. Tajā es jūtos pārliecināta un lieliska, jo nav jāsatraucas, ka kaut kur ir par īsu vai šauru,» priecājas Marika.

Marika ir droša, ka neietilpst nekādos rāmjos, jo mēdz jaukt krāsas, kuras citi parasti nejauc, – zaļo ar zilo, rozā ar violeto. Uzņēmējai patīk spilgtas krāsas, patīk atšķirties un tajā pašā laikā justies ērti un pārliecināti.

«Varu beidzot apgalvot, ka stilu esmu atradusi. Par to, ko nekad nevilktu, iespējams, ka pie dažādiem apstākļiem es arī neatteiktos no citu stilu apģērba. Bet ir krāsas, kuras nav «manas», - olīvkrāsa, haki un bordo. Nav jau tā, ka es visu laiku staigāju kleitās, ikdienā labprāt uzvelku džinsas un T-kreklu. Arī savu stilu neesmu atradusi vienā dienā. Kad skatos savas senās bildes, ir bijis pilnīgs ārprāts, kā esmu ģērbusies un arī nonākusi stila dīvainību sarakstos,» smejas Marika.

Marika vēlas būt sievišķīga un no kleitām nedomā atteikties. Viņas ikdienas darbs prasa būt lietišķai, un viņa cenšas to ievērot, bet, tiklīdz ir kādi pasākumi, Marika labprāt atlaiž bremzes.

Komentāri (37)CopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu