Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Ar Buļa monoizrādi atklāta mākslas telpa «64 krēsli» (6)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ketija Grūbe

3. oktobra vakarā ar Andra Buļa un Gaļinas Poļiščukas jauno izrādi «Face Book. Post Scriptum» tika atklāta jaunā mākslas telpa «64 krēsli». Izrāde stāsta par sociālo tīklu ietekmi uz cilvēkiem, viņu brīvo laiku un sazināšanos ar cilvēkiem dzīvē.

Monoizrāde stāsta par mūsu saziņu, izmantojot sociālos tīklus, cilvēku notrulināšanos un nespēju komunicēt reālajā dzīvē, liek aizdomāties par patiesajām vērtībām.

Izrādes scenārijs tapa, izmantojot sociālo tīklu «Facebook», ar tā palīdzību sazinājās Andris Bulis ar dramaturģi Nargizu Baghirzadi.

«Mēs nevaram aizbēgt no saziņas internetā, tā ir mūsdienu realitāte. Jāatceras, ka visam ir divas puses, pozitīvā un negatīvā. Sociālie tīkli ir mūsdienu saziņa, bet ir jāatceras, ka esam dzīvi cilvēki,» tā Nargiza Baghirzade.

«Ejot uz skatuves spēlēt izrādi, ieraudzīju Nargizu pirmo reizi dzīvē un pieskāros viņai, lai materializētu mūsu komunikāciju un tā kļūtu reāla, ne tikai internetā,» smejas Andris.

Uz izrādes pirmizrādi bija ieradies arī Azerbaidžānas vēstnieks, kurš vēlējās sveikt gan jaunās mākslas telpas īpašnieku Juri Milleru, režisori Gaļinu Poļiščuku, aktieri Andri Buli, gan jauno rakstnieci Nargizu Baghirzadi.

Raksta foto
Foto: Ketija Grūbe

«Face Book. Post Scriptum» ir pirmā izrāde Latvijā, kuras dramaturģe ir Azerbaidžānas pārstāve.

Viesu vidū bija tādas slavenības kā Maija Doveika, Agnese Zeltiņa, Lolita Neimane, Olga Rajecka, Elita Patmalniece un daudzi citi.

Izrādes beigās Andris saņēma daudz ovāciju, aplausu, uzaicinātie viesi aktieri un režisori apdāvināja ar ziediem un izteica savu sajūsmu.

Raksta foto
Foto: Ketija Grūbe

Vakars nebeidzās ar izrādes izskaņu, viesi tika aicināti pie bāra, kur bija iespējams baudīt baltvīnu, sarkanvīnu un nodoties sarunām. Par to, lai viesu glāzes nebūtu tukšas, rūpējās pats Andris Bulis: redzot, ka kādam viesim rokās ir tukša glāze, viņš to uzreiz aizstāja ar pilnu.

Viesi nesteidza pamest omulīgās «64 krēslu» telpas un baudīja vīnu, sarunas, malkas sprakšķēšanu kamīnā vēl ilgi pēc izrādes beigām.

Uz augšu