Ainārs Šlesers, kurš arī pats ikdienā stūrē Mersedesu, teic: «Mersedes ir mašīna numur viens. Tā vienmēr apsteidz pārējos konkurentus ar inovācijām. Tādēļ, ja parādās jauns modelis, vienmēr interesanti apskatīties, ko tas piedāvā. Šis modelis ir interesants ar to, ka Mersedes ir atteicies no «Maybach», no savas galvenās luksus klases automašīnas. Tagad šī mašīna skaitās augstākās klases automašīna, ko Mersedes piedāvā. Protams, izskats tā ir viena lieta, tas ir labs un jauks, bet Mersedesam vienmēr interesanti ir jauninājumi drošības aspektā – braukšana naktī, miglā, tas, ka mašīna bremzē, pat ja vadītājs neredz, kas tas par šķērsli. Vienmēr jauns modelis ir labāks par iepriekšējo.»
Vaicājot, kādas ekspolitiķim ir attiecības ar automašīnu, vai viņš pats prot riepu nomainīt un citas tehniskas lietas paveikt, Šlesers atklāj: «Ja tā godīgi, tad pavisam vienkāršas lietas protu izdarīt. Kādreiz bija nepieciešams mācēt izjaukt mašīnu un to salikt, lai tu vispār varētu braukt. Žigulim varēja ritenis nokrist un vēl visādi brīnumi varēja notikt. Šodien viss ir vienkārši, ja Mersedesam ir kāda problēma, tad kompjūters to laicīgi uzrāda. Ja riepa tiek izdurta, tad ir divas veida riepas – vienas var uzpumpēt, bet otras, ievadot līmi, aizlīmējas. Principā tie, kas mēģina paši labot Mersedesu, labu galu nedabūs. Paceļot mašīnas priekšējo vāku, jāmāk ieliet ūdeni, lai notīrītu logus, bet viss pārējais jāuztic servisam.»