Dievs kaut kā ir devis, ka mūzika dod man enerģiju. Es nemaz citādāk nevaru justies. Māksla jau vispār ir tāda emociju zinātne. To nevar aptvert ar prātu. Esmu to sapratis no pieredzes. To prātu vajag pieslēgt arvien mazāk. Jā, protams, ir kaut kādas muzikālās formas, ko vajag saprast, bet tālāk – nē, nost to prātu! Ir jāseko sirdsbalsij, un viss būs kārtībā. Pirms tam pats teicu, ka jaunajiem māksliniekiem vajadzētu prasīt padomu, bet tai pašā laikā tu nedrīksti pārāk uzticēt producenta darbu kādam citam. Tā, ka tu tagad klausīsi visam, ko viņš teiks. Jaunām grupām ir jaunības enerģija un radošais potenciāls. Svarīgas ir idejas, bet tam producentam vai skolotājam ir jāmāk tās nenotušēt, tikai piekoriģēt.
Tev arī kāds no šādiem "jaunajiem" palūdz kaut ko producēt vai vienkārši līdzēt ar padomu?
Mums jau laikam arī ir maz tādu pasākumu, kur tiem "jaunajiem" un "vecajiem" īsti sanākt kopā, īpaši, ja runājam tieši par rokmūziku. "Bildes" ir vienīgais, kas ātrumā nāk prātā.
Un arī tas ir cits formāts. Pareizi pieminēji – tiešām prasītos tāds pasākums kā nosacītas skates ar papļāpāšanu pēc tam. Var tās saukt par meistarklasēm. Par to ir vērts visiem padomāt...
Visbeidzot pastāsti, lūdzu, par saviem pie horizonta redzamajiem, radošajiem nākotnes plāniem?
Tagad aizbraukšu uz Vāciju ar Rīgas Skolēnu pils meiteņu kori. Uzrakstīju tādu nelielu dziesmu ciklu, kā reiz meistarklasēm, uz kurām brauks kori no visas pasaules. Vēlā rudenī gribam uztaisīt koncertu "Arēnā Rīga" - uz grupas "Remix" bāzes, bet pieaicinot vēl dažādus citus mūziķus un parādot arī, ko katrs esam darījuši ārpus grupas. Un vēl man, kā pianistam, ļoti gribas uztaisīt projektiņu ar kamermūziķiem. Tādu ar diviem galiem – vienā būtu Haidns, Bēthovens, Mocarts, Vīnes klasiķi. Otrā – mijiedarbība ar viņiem, kā mūsdienu poppasaules pārstāvim. Tāda laba ideja, kas prasa laiku, lai sagatavotos...