Lūk, Dainis izmanto savu slepeno ieroci, dzer un skalo prom to bēdu, sēžot pie stūres, un, kā jau Labklājības ministrija mūs ir brīdinājusi, cieš avārijā. Martai viss kārtībā, bet Dainim ne tik ļoti. Protams, tas netraucē Martai doties uz darbu, atstājot asiņaino čali ātrās palīdzības uzticīgajām rokām. Tālāk notiek visāds garlaicīgs notikumu virpulis, kas nevienu neinteresē, bet laižam tālāk. Tikmēr kaut kur citur, radošā aģentūrā, kas nodarbojas ar pasākumu organizēšanu, satiekas divas dāmas - ugunīgā Kristīne un uzņēmuma priekšniece Margo. Kristīne ir pālī un darbā ieradusies pa taisno no kluba, bet Margo ir superapzinīga priekšniece, kura atbild uz telefona zvanu, saprot, ka viss ir slikti, lielais Līgo pasākums jau pēc dažām dienām, bet pat scenārija vēl nav.
Viņa ir apzinīga priekšniece un paklausa Kristīnes lūgumam, ka svarīgāk šajā brīdī viņai tomēr būtu «uzlāpīties».
Kā jau visos birojos dara, «uzlāpīties» darbinieki dodas uz savai darba vietai maksimāli tuvāko krogu. «Viņas melo labāk» gadījumā var noprast, ka viņu birojs atrodas Bruņinieku ielā, ja nealojos, biroja adrese ir 114, bet mūsu čaklās un seksapīlās «kodējas» dodas uz «Ostas skatiem», kas atrodas nieka septiņu kilometru attālumā Matrožu ielā. Pilnīgi un absolūti loģiska izvēle.
Starp citu, esmu ļoti vīlies un izbrīnīts par pamatvaroņu nodarbošanās izvēli. Seriālā tas ir uzņēmums, kas nodarbojas ar dažādu pasākumu organizēšanu un veidošanu. Pats esmu pietiekami organizējis dažādus pasākumus/koncertus un pazīstu daudzus lieliskus cilvēkus, kas ar šo sfēru ir saistīti.
Noorganizēt lielu un kvalitatīvu pasākumu, tas nav basām kājām rasu brist un saullēkta ieskautā pļavā pakasīt kreiso pautu.
Tas ir milzīgs, laikietilpīgs plānošanas process, ar neskaitāmiem šķēršļiem, problēmām un nedēļām negulētām naktīm. «Viņas melo labāk» šo industriju pasniedz kā «masāžiņas ar laimīgām beigām» cienīga uzņēmuma apakšnodarbošanos. Katru reizi, kad darbs nesokas un priekšniece Margo kaut ko uzkliedz, visi sāk ņirgt un iet kaut kur dzert, ēst vai jebkurā gadījumā nestrādāt, jo tā taču visi pasākumi organizējas daudz labāk.
Ko nu tur daudz par to, atgriežamies pie sižeta! Tā viņas pabrokasto «Campari» kokteiļus un viņām piesienas pāris čaļi, kuri, spriežot pēc seriāla, visu laiku dežurē «Ostas skatos» un meklē savus medījumus. Čaļiem izdodas pierunāt ugunīgo Kristīni, ka viņi dosies palīgā Martai, kura pazaudējusi savu telefonu negadījuma vietā, bet čaļiem prātā tomēr ir kas cits.
Te palīgos Kristīnei nāk viņas brālis, Halka izmēra cienīgs radījums, kurš ar briesmīgu aktierspēli Dzelzīša un Buļa atveidotajiem čaļiem pavisam viegli paskaidro, kāpēc viņiem nav taisnības uz Zemes virsas.
Sapratu, ka knapi pirmā sērija pat nav apskatīta, bet mazliet laikam esmu aizrāvies. Tālāk viss norisinās tikpat garlaicīgi un pārspīlēti. Notiek garlaicīga apšaude (ja to tā var nosaukt), nekādu interesantu pavērsienu, vājš kriminālstāsts, knapa aktierspēle un absolūti debils scenārijs. Noziedznieks, kurš slepus, lai neviens nepamana, iepērkas «Rīga Plaza» lielveikalā. Naiva lauciniece, stulbi policisti, lielisks jurists un visi ar visiem guļ, tikai vainīgi visu laiku ir čaļi, bet dāmas visu laiku cieš.
Ja visi ar visiem guļ, čaļi viens ar otru neguļ, tad nav skaidrs, kāpēc tieši dāmas visu laiku cieš.
Sajūta, ka scenārija autori pēc dažām sērijām sapratuši, ka sanākusi garlaicīga ziepju opera un, lai aizpildītu tukšumus, vienkārši iesprauduši stāstā pāris nervu kutinošus mirkļus. Pavisam pavirši un nepārdomāti.
Rezumējot garo rakstu, ir nebaudāmi skatīties lētus sižeta pavērsienus, aktrises, kuras paņemtas tikai skaisto kāju un seju dēļ. Protams, nevar vainot aktierus, tos izvēlas un ainas noslīpē režisors, tāpēc visi akmeņi viņa lauciņā. Vecākā gada gājuma aktieri un Lauris Dzelzītis ir diezgan labs, tiesa, atveido tēlu, kuram piešķirta tāda humora izjūta, ka, šķiet, gulagi Sibīrijā bija daudz smieklīgāki.
Prieks, ka Latvijā kaut kas notiek, bet kāpēc kārtējo reizi tik ļoti zemā līmenī? Neloģiski uzspiestie reklāmas triki ar uzņēmumiem, jo īpaši ar restorānu «Ostas skati». Tas nav stilīgi un nepamanāmi, tas ir stulbi. Vai tiešām «MTG TV» ir tik nabadzīgi ar naudu vai izdomu, ka nespēj nesačakarēt seriālu ar tik uzspiestu reklāmu? Domājams, ja seriālu skatījuši 784 000 Latvijas iedzīvotāji, varētu tiem izrādīt nedaudz cieņas un pacensties mazliet vairāk.
Nobeigumā. Man solīja «Seksa un lielpilsētas» latviešu versiju. Man solīja vasaras pikantāko un foršāko seriālu.
Tad jautājums tikai viens – kur, pie velna, ir pupi?