Pagājušās nedēļas nogalē tirdzniecības centrā «Domina» tika atvērts leģendārā franču zīmola «Façonnable» veikals. Šā zīmola apģērbu iecienījuši turīgi ļaudis, miljonāri. Arī pasaules apceļotājs Jānis Vaišļa šajā pavasarī izvēlējies baltas bikses, kreklu un siltu jaku no šā zīmola, turklāt viņu grūti atpazīt aiz oriģinālajām acenēm, kas esot domātas nevis kā aksesuārs, bet gan gudrības simbols.
Jānis Vaišļa šajā pavasarī iecienījis miljonāru stilu (39)
Zīmols «Façonnable» piedāvā Francijas rivjēras leģendārās tradīcijas, piepildītas ar slavenā «Kluba 55» (le Club 55), Francijas rivjēras «ikonu» – Bridžitas Bardo, Alena Delona dzīves stilu un Kannu festivāla radošu garu.
Arī pasaules apceļotājs Jānis Vaišļa priecājas, ka «Kluba 55» biedri var nēsāt baltas bikses. «Es pats pirmo reizi baltas bikses uzvilku 2001. gadā, kad vajadzēja kāpt uz jahtas un doties uz ballēm. Kad jūrniekus aicina uz ballēm, viņiem jāievēro dreskods – baltas bikses. Jūrniekiem nav jānēsā augstpapēžu kurpes, bet gan apavi, kuru zoles nesmērē jahtas klāju. Drēbēm jābūt tādām, kas aizsargā no vēja. Tieši zīmols «Façonnable» ir izveidots šim nolūkam. Turklāt šis zīmols radies Francijas dienvidos dārgajā apgabalā,» skaidro Jānis.
Pasaules apceļotājs teic, ka viņam pašam ļoti iet pie sirds šis zīmols. Turklāt bez gaišām biksēm viņš nemaz nedrīkstētu apceļot pasauli ar jahtu. «Pie šā zīmola uzvalkiem un brīvā laika apģērbiem jebkurā diennakts laikā var pievilkt kapteiņa cepuri. Man ļoti patīk, ka vīriešu vestes tiek veidotas ar īpašu niansi - vienu vai divām podziņām vairāk. Protams, par šīm niansēm apģērbam ir lielāka cena, kas automātiski piešķir produktam vērtību,» viņš nosaka.
«Ja tu apģērbies šajā zīmolā, tad šeit var atrast sev drēbes no galvas līdz kājām. Šo apģērbu izvēlas vīrietis, kuram ir samērīgi daudz naudas. Viņam ir stabils ienākumu līmenis. Viņš jau ir nopircis jahtu un laiku pa laikam aizbrauc tālākā ceļojumā. Vai nu arī šā zīmola apģērbu cienītājs ir polo spēlētājs, kas Latvijā nav raksturīgi, vai regbija kluba biedrs,» teic Jānis.