NiklāvZ: Liepājā ir bītmeikeri, pat diezgan ievērojami, kā, piemēram, GZ vai man pazīstamais beatvulgaris. Protams, ir vēl daudzi, kurus ir pārņēmusi bītu taisīšana, bet viņi būtībā nenāk ārā ar savu «mantu» un tādēļ viņus neviens nedzird, kas ir liels mīnuss viņiem.
Ja runājam par pasākumiem, tad jau 1990.gados «Dirty Deal Audio» patrons Kristaps Puķītis esot taisījis reiva ballītes Liepājā, bunkuros (padomju laiku militāras būves, - aut. piezīme). Ballītes esot bijušas pamatīgi apmeklētas. Arī šodien nereti ballītes notiek bunkuros. Droši vien radīsies jautājums, kādēļ tieši bunkuros, - tādēļ, ka nav skaņas ierobežojumu vai vispār kā tādu ierobežojumu (smejas). Pasākumi arī notiek pilsētas bāros, klubos, kultūras centros un citās vietās, kur apgrozās sabiedrība ar labu mūzikas gaumi.
TVNET: Tagad par pašu galveno. Dirty Deal Audio izdevis tavu jauno mazalbumu «Slazds». Vai tā ir norāde uz «Trap» mikrožanru? Kāpēc šāds nosaukums?
NiklāvZ: «Slazds» pēc pirmā acu uzmetiena var izklausīties kā mēģinājums trap žanrā, bet tā nav. «Slazds» ir vairāk kā mēģinājums eksperimentēt ar sintētiskajām skaņām un miksēt ritmus un žanrus. Sākumā bija doma saukt «Liepājas Slazds», bet šī ideja it kā neatspoguļojās skaņās, jo Liepājas vārds tradicionāli izstaro roka noskaņas. Tādēļ izlēmu saukt par «Slazdu».
TVNET: «The trap» (lamatas, slazds - angļu val.) parasti asociē ar narkotiku lietošanu, tam ir savdabīga simboliska nozīme - lietojot narkotikas, tu esi kā slazdā. Vai esi par to domājis no šāda skatpunkta?