1975.gadā Dailes teātra galvenais režisors Arnolds Liniņš kopā ar asistentu Kārli Auškāpu īstenoja vienu no profesionāli spilgtākajiem tā laika iestudējumiem latviešu teātrī – H. Ibsena dramatiskās poēmas «Brands» skatuvisko interpretāciju. Iestudējuma centrā bija neikdienišķa, spēcīga personība, kura, konfliktējot gan ar sevi, gan ar kompromisos un materiālās interesēs slīgstošu pūli,
fanātiskā ticībā izcīna savu lielo cīņu, kas pārvēršas par totālu un traģisku nesapratnes ceļu.
«Iestudējumā apliecinājās A. Liniņa proponētā doma par skatuves zīmi kā metaforisku tēlu; tā precīzi saskanēja ar tā laika Eiropas teātra novatoriskajām tendencēm. Režisors strādāja kopā ar izcilu radošo komandu – scenogrāfu Ilmāru Blumbergu, kustību režisoru Modri Tenisonu, komponistu Raimondu Paulu, titullomu atveidotājiem Juri Strengu un Hariju Liepiņu, kā arī Agneses lomas atveidotājām Ausmu Kantāni un Olgu Dreģi. «Branda» iestudējuma filozofisko jēgu pārliecinoši atklāja scenogrāfa piedāvātā gandrīz melnā skatuves telpa; tās centrā – neregulāras formas kustīga platforma, kuru dažādā intensitātē, atbilstoši skatuviskajai situācijai, grozīja paši aktieri,» raksta Jānis Siliņš.
««Brands» Dailes teātrī ir lielās dimensijās veidota poēma par Cilvēku. Varbūt himna? Varbūt sāpju dziesma? Uzvedumā darbīgs elements ir arī gaisma: precīzāk – daudz tumsas, mazliet gaismas. Un zvaigznes, kas vissvarīgākajos brīžos iedegas melnajā bezgalībā,» 1976.gadā almanahā «Teātris ir dzīve» rakstīja teātra kritiķe Silvija Radzobe.
Pārraidi Latvijas Televīzijā atbalsta Borisa un Ināras Teterevu fonds.