/nginx/o/2018/07/17/10311608t1h08df.jpg)
Slavenais modes dizainers Karls Lāgerfelds ļoti mīl savu kaķenīti Šupetu, kurai pat izveidots «Twitter» konts «Choupettes Diary».
Slavenais modes dizainers Karls Lāgerfelds ļoti mīl savu kaķenīti Šupetu, kurai pat izveidots «Twitter» konts «Choupettes Diary».
Taču, kā vakar savā «Twitter» kontā ziņojusi laikraksta «New York Times» modes kritiķe Keitija Horīna, desmit mēnešus vecais kaķītis iedvesmojis Lāgerfeldu radīt jaunu somu modes namam «Chanel»: «Tikko pamanīju «Chanel» jauno somu «Choupett» - tā ir adīta un ļoti mīksta. Un nosaukta par godu Karla kaķenīte Šupetai.»
Mazliet vēlāk Šupeta savā kontā šo paziņojumu «komentējusi»: «Pašreiz es nevaru runāt par savu somu, taču esmu pārliecināta, ka tā kļūs par tikpat iekārotu mana tētiņa dizainēto priekšmetu kā visi iepriekšējie viņa darinājumi.»
Savukārt slavenā franču zīmola pārstāvji pagaidām nav nedz apstiprinājuši, nedz arī nolieguši informāciju par jaunās somas parādīšanos.