Tāda sajūta tiešām rodas. Mēs visi jūtam klausītājus. Ir gan telefonzvani, gan «Twitter» un «Facebook» aktivitāte. Tie ir labi instrumenti, kas palīdz sajust klausītāju. Vienmēr jau būs kāds, kurš teiks, ka šis ir kaut kas neinteresants, negribēts, bet es jūtu, ka cilvēki pieslēdzas arvien vairāk.
Kad radio tikko nomainīja savu formātu un arī nosaukumu – «Autoziņas.FM» kļuva par «Rīga Radio», intervēju vienu no tā galvenajiem darboņiem Robertu Gobziņu, un tad cilvēku reakcija bija apmēram tāda, ka Latvijā tādam pasaules mūzikas formātam nav iespējas dzīvot, jo tam nav pietiekamas auditorijas. Tagad, kad radio apaudzis ar jaunām personībām, socmedijos parādījušies spriedumi, ka šis ir jaunais hipsteru radio.
Tas, man šķiet, ir jau raksturīgs teiciens jebkam jaunam. Tas jēdziens ir jau notrulinājies. Droši vien katrs ar to arī domā kaut ko citu. Taču skaidrs ir tas, ka tādam radio, kas Latvijā runā latviski, ir svarīgi tie cilvēki, kas tur strādā. Protams, ir svarīga arī mūzika. Ir cilvēki, kas izvēlas saturu, ir cilvēki, kas izvēlas šo mūziku. Tā kopā arī veidojas tas radio stāsts ar savu oriģinālo saturu, ar saviem cilvēkiem.
Interesanti, ka Latvijā nav nemaz tik daudz izteikti latvisku radio. Ir Latvijas Radio 2, kā mūzikas saturs varbūt arī nav tas veiksmīgākais, bet piekrišana tam ir milzīga, ir nu jau par «Super FM» pārvērties «Latviešu Radio», kurā arī vairs neskan tikai latviešu mūzika... Varētu rasties jautājums, kāpēc nevar pastāvēt viens pilnībā latvisks radio, kurā runātu par latviešu aktualitātēm un spēlētu normālu latviešu mūziku?