Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Ziemassvētki ir komercializējušies (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Divas trešdaļas iedzīvotāju uzskata, ka Ziemassvētki Latvijā ir pārāk komercializējušies, liecina sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS decembrī veiktā aptauja.

Ziemassvētku pārlieku komercializāciju atzīst 65,9% aptaujas dalībnieku - šim viedoklim pilnībā piekrīt 29,6%, bet drīzāk piekrīt 36,3% aptaujāto. Visbiežāk uz svētku komercializāciju norādījuši respondenti vecumā no 35 līdz 44 gadiem, latvieši, iedzīvotāji ar augstiem ienākumiem, aptaujātie Vidzemē un lauku iedzīvotāji.

Gada laikā iedzīvotāju attieksme pret Ziemassvētku komercializāciju nav būtiski mainījusies - pērn to atzinuši kopumā 66,5% aptaujāto.

Apgalvojumam, ka ar Kristus piedzimšanu saistītie svētki Latvijā ir pārāk komerciāli, pilnībā nepiekrīt 5,9% aptaujas dalībnieku, bet drīzāk nepiekrīt - 18,5%. Savukārt 9,6% respondentu uz šo jautājumu nevarēja atbildēt.

Nepalaid garām!

Uz augšu