Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

Jauno Džeimsa Bonda filmu uzskata par pilnmetrāžas reklāmu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Jaunākā Džeimsa Bonda filma "Die Another Day" ("Mirsti citu dienu") pelnīs naudu ne tikai ar biļešu ieņēmumiem. Filma tiek uzskatīta par pilnmetrāžas reklāmu tādām precēm kā degvīns, pulksteņi un automašīnas.

Kinoteātros uz lielā ekrāna būs redzama ap 20 kompāniju produkcija, kas ir rekordliels skaitlis kādai mākslas filmai. Par šo privilēģiju kompānijas ir samaksājušas pat 70 miljonus dolāru (42 miljonus latu). "Viena no kino unikālajām īpašībām ir tā globālā piesaiste, kas nozīmē, ka reklāmdevēji var sasniegt tādu auditoriju, kuru viņi nevarētu iegūt citur," uzskata konsultants preču zīmju jautājumos Stīvs Kings. Skatītāji, kas jaunajā Bonda sērijas filmā gaida ierasto spriedzi, nebūs vīlušies. Filmā "Die Another Day" ir greznas automašīnas, dažādas ierīces, skaistas sievietes, protams, daudz spraigu momentu. Pēdējās trīs Bonda sērijas filmās Pīrsa Brosnana atveidotais aģents 007 bija vadījis BMW markas automašīnas, taču šajā filmā viņš atkal atgriezies pie "Aston Martin" stūres. Viņš nomainījis iecienīto šņabja marku - sakratīts, bet ne sajaukts degvīns ar martini, un atteicies "Rolex" pulksteņa. Džeimss Bonds vienmēr bijis vīrietis, kuram ir savas iecienītās markas. Lai gan oriģinālajā Jana Fleminga grāmatā ierakstīts, ka superaģents vadīs "Bentley" markas automašīnu, šī un daudzas citas Bonda vājības tiek ignorētas reklāmdevēju labā. Jaunajā filmā ir tik daudz produktu, ka kino industrijas darbinieki filmu iesaukuši par "Buy Another Day" ("Pērc citu dienu"). Reklāmas kampaņa šādā filmā atmaksājoties, uzskata eksperti, jo filma tiek demonstrēta visā pasaulē. Pēdējās trīs Bonda filmu kases ieņēmumi sasniedz vairāk nekā miljardu dolāru. Bonda sērijas filmas it īpaši iecienījuši reklāmdevēji, jo tās skatās kā jauni, tā veci interesenti. Daudziem pievilcīgs šķiet fakts, ka filma interesē apmēram 60 procentus vīriešu un 40 procentus sieviešu. Eksperti pieļauj iespēju, ka drīz varētu pienākt laiks, kad sasaistīsies interaktīvā televīzija un mobilās tehnoloģijas, un tad būtu iespējams iegādāties pulksteni tieši no Brosnana rokas.

Nepalaid garām!

Uz augšu