Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Režisors Andis Mizišs dalās nepatīkamā pieredzē ar “IKEA”

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Iepirkties uz Latvijā pašlaik, iespējams, populārāko veikalu - “IKEA” - paspējuši doties jau desmitiem tūkstošu cilvēku, un lielākā daļa no veikala devušies mājās apmierināti. Tomēr viens no pircējiem - latviešu režisors Andis Mizišs (48) atklājis, ka viņa pieredze nemaz nav bijusi tik pozitīva kā citiem.

“Lai arī esmu “IKEA” fans, arī mans pacietības mērs ir pilns. Nokomplektēju virtuvi ar piegādi un uzstādīšanu.

Atveda nepareizas detaļas, salicēji amatieri, pusi mēbeļu sabojāja, nemāk kvalitatīvi piegriezt darba virsmu, pašu rasējumos neko nesaprot...

Jau trešo dienu staigāju pa “IKEA”, sūta no viena pie otra...” sociālajā tīklā “Facebook” raksta Mizišs.

“Ar IKEA ir tā - viņu mēbeļu salikšanas instrukcijas ir tik precīzas, ka, sekojot tām, NAV IESPĒJAMS kļūdīties. Bet meistariņiem ar šo ir problēma, viņiem šķiet, ka viņi visu zina paši, tāpēc iebrauc auzās. IKEA vajag likt kopā pašam. Tā ir IKEA pievienotā vērtība - prieks, ko var iegūt, skrūvējot kopā to konstruktoru un redzot, kā tavās rokās izaug reāls priekšmets,” savā pieredzē savukārt dalās žurnālists Guntars Graiksts.

“Te ir tie prasmīgie latvju meistari, kuriem 2000 atalgojums pēc nodokļu nomaksas ir nepieņemami. Saprotams - lai saprastu rasējumu, tomēr kaut kas no algebras un rasēšanas prasmēm jāapgūst skolā. Taču, ja profesionālajam amatniekam galvenais ir saņemt labu darba samaksu, taču amatnieka prasmes nekur nav apgūtas, tad ir šāds rezultāts,” piebilst kāds komentētājs.

TVNET sazinājās ar IKEA, lai noskaidrotu vai šie minētie gadījumi ir izņēmumi vai uzņēmumam pašam šis laiks ar jaunu, prasmīgu speciālistu piesaisti ir pārbaudījumu pilns.

Sarunā ar TVNET Renata Dante, "IKEA" Baltijas sabiedrisko attiecību vadītāja norādīja: "Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ko konkurētajam pircējam radīja virtuves iekārtu uzstādīšanas serviss!

Vēlos uzsvērt, ka mēs katru šādu gadījumu analizējam individuāli, lai saprastu iemeslus un atrisinātu radušās problēmas. Ir ļoti būtiski, lai pircējs, kurš saskāries ar negatīvu pieredzi, pie mums atgriežas un informē veikalu par to.

"IKEA" veikalu koncepts paredz, ka mēs tiecamies saviem klientiem nodrošināt vislabāko iepirkšanās pieredzi, tādēļ, ja pircējs nav apmierināts ar produktu, vai ir atklājis kādas nepilnības tajā, viņam ir tiesības saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Plašāku informāciju par garantijas pakalpojumiem var atrast šeit."

Kā jau ziņots, Zviedrijas mājokļu labiekārtošanas preču kompānijas "IKEA" jaunais veikals Rīgā durvis vēra 30. augustā. Kā informē uzņēmuma pārstāvji, pirmajā dienā to apmeklēja 20 tūkstoši cilvēku, un arī nedēļas nogalē veikalu teju vai gāza riņķī. 

Uz augšu