Meklējot koncertzāles ideālo akustisko risinājumu, Buzmans un Haberers zāles plānojumam piešķīra amfiteātra formu, savukārt ēkas eksterjers vērtējams kā viens no hrestomātiskākajiem postmodernisma arhitektūras paraugiem Vācijā.
Kopš 2011. gada Ķelnes filharmonijā norisinās Jaunajai mūzikai veltītais festivāls Acht Brücken, bet dažāda žanra mūzikas klausītājiem filharmonija ik gadu piedāvā ap 400 koncertprogrammu.
"Sinfonietta Rīga" arī iepriekš ir viesojusies vairākās Vācijas koncertzālēs. 2015. gadā kopā ar vijolnieci Vinetu Sareiku Normunda Šnē vadītais kolektīvs uzstājās Alte Oper Frankfurtē pie Mainas. Šajā pašā gadā Rīgas mūziķi kopā ar vijolnieci Baibu Skridi viesojās Hamburgas Laeieszhalle un Minhenes Herkulesa zālē. Savukārt 2017. gadā festivāla “Lux Aeterna” atklāšanas koncertā "Sinfonietta Rīga" uz jaunatklātās Elbas filharmonijas skatuves stājās kopā ar Latvijas Radio kori.
Žana Gijēna Keirasa daudzpusīgajā repertuārā nozīmīga vieta ierādīta kā baroka, tā klasicisma, romantisma un mūsdienu mūzikai. Viņš ir sadarbojies ar Freiburgas baroka orķestri, Berlīnes senās mūzikas akadēmiju un Concerto Köln. Savu skaņdarbu pirmatskaņojumus Keirasam uzticējuši Ivans Fedele, Žilbērs Amī, Bruno Mantovani, Mišels Žarels, Jaohanness Marija Štauds un Tomass Larhers. 2014. gadā ungāru modernā klasiķa Pētera Etveša Čellkoncertu Keirass skaņu ierakstā iemūžināja, pie diriģenta pults stājoties pašam autoram.
Žans Gijēns Keirass darbojies Pjēra Bulēza laikmetīgās mūzikas ansamblī Ensemble InterContemporain, viņš ir arī viens no Arcanto Quartet līdzdibinātājiem. Radoša sadarbība Keirasu vieno ar vijolnieci Izabellu Faustu un pianistu Aleksandru Melņikovu. Uz vienas skatuves Žans Gijēns Keirass stājies kopā ar Filadelfijas orķestri, Bavārijas Radio simfonisko orķestri, Orchestre de Paris, Tokijas NHK simfonisko orķestri, Leipcigas Gewandhausorchester un Cīrihes Tonhalles orķestri.