Īpašajā ekspozīcijā, kas apmeklētājiem būs pieejama līdz 12. maijam, skatāma daļa no beļģu kolekcionāres un "Purvīša balvas 2019" žūrijas locekles Galilas Barzilai-Olandē (Galila Barzilaï-Hollander) krēslu kolekcijas. Krēslu krājums ir viens no viņas vairāk nekā 1000 vienību lielās mākslas kolekcijas tematiskajiem atzariem, taču noteikti piepulcējams ekspansīvākajām tās teritorijām, spilgti apliecinot, ka krēslam kā medijam nav robežu.
Izstādes atklāšanā kolekcionāre pauda gandarījumu par latviešu mentalitātes izpausmēm attiecībā pret neparasto un netradicionālo, kas viennozīmīgi saskatāms arī šajā izstādē:
“Jāteic, ka atrasties šeit Latvijā ar savu izstādi ir diezgan atsvaidzinoši. Līdz šim esmu ievērojusi, ka citur Eiropā šādas ekspozīcijas uztver visai nopietni, pat nojaušot nedaudz skepticisma no skatītājiem, kas pieraduši pie tradicionālā, konservatīvā.
Taču nupat piedzīvoju dažādu emociju gammu un patiesu iedziļināšanos, ko latvieši izrāda eksponātu apskates laikā. Tie ir smaidi, interese un pat smiekli, dažos darbos saskatot arī humora aspektu. Par to ļoti priecājos.”
Uz atklāšanu ieradies bija arī mākslinieks Džūljens Meirs, kas izstādē vietu ieņēmis ar savu mākslas darbu – līdz spoguļefektam pulētā tērauda krēslu “Fernando”. Taujāts par sava darba tapšanu, mākslinieks atzinis, ka pašmācības ceļā esot iemācījies metināšanas prasmes, ar ko iepriekš saskāries nebija: “Darbā var redzēt, ka krēsls veidots no dažādiem metinātiem tērauda gabaliem, kas pēc tam savienoti un izveidoti krēsla formā. Tā kā esmu iesācējs šajā jomā, protams, var saredzēt arī pāris nepilnības. Taču, manuprāt, tas tieši izdaiļo darbu kopumā.” Mākslinieks atzinīgi novērtēja arī Kriša Salmaņa darbu, veidojot izstādes iekārtojumu: “Šis eksponātu izvietojums mani patiešām pārsteidz – tas ir lieliski izstrādāts un veiksmīgi izceļ katru no darbiem.”