Anna Rozīte atklāj savu komplicēto rīta rituālu

FOTO: Instagram.com/rozite/

TV personība, pasākumu vadītāja un māmiņa Anna Rozīte, kura regulāri ar faniem dalās ieskatā savā dzīvē, iepriecinājusi sekotājus, atklājot, kādus rituālus piekopj no rīta, lai justos labi visu dienu.

“Lai veltītu laiku sev, manuprāt, pats labākais laiks ir rīts, kamēr bērni vēl guļ. Tāpēc es ceļos vismaz 1h pirms modinu meitu. Tas man iedod labsajūtu, no kā ieguvēji ir visi!

1. Ja Tu jau celies agrāk pirms pārējiem un Tev ir gana laika sev, tad šo punktu izlaid. Ja nē, tad esi laipna pret sevi un sākumā uzliec modinātāju tikai 30 min ātrāk kā ierasts. Un pēc tam pēc vajadzības agrāk.

2. Pirmās 30 min velti kaut kam tādam, kas sagādā prieku, lai būtu motivācija celties, lai darītu tieši TO! Manā gadījumā tā ir meditācija un dejošana pie mūzikas, kas man ļoti patīk!

3. Kontrastduša. Sāc ar siltu ūdeni, tad aukstu, un tā pamīšus vairākas reizes. Noslēdzošajam jābūt remdenam ūdenim. P.S. Jārēķinās, ka tas nebūs viegli, visas izmaiņas organismam un prātam ir stress. Tāpēc sākumā uzraksti, ko labu Tev dos agrāka celšanās un rīta rituāli? Kā arī, kas tajā paliks (no tā, kas neapmierina), ja turpināsi celties tajā pašā laikā kā tagad?

4. Protams, labs rīts sākas iepriekšējā vakarā - neēd uz nakti, ideāli 4 stundas pirms gulētiešanas un “nē” ekrāniem 3 stundas pirms gulētiešanas.

5. Vingrošana no rīta arī iedos labu noskaņojumu un enerģiju, bet Tev pašai jāsajūt cik daudz un cik aktīvi, lai tās nav mokas, bet gan sagādā prieku. Pamēģini! Nav obligāti vingrot stundu (ja gribas, tad droši), bet arī 10-15 minūtes ir ļoti labi! Ja ar vingrošanu Tu šobrīd esi uz Jūs, pamēģini aktīvi padejot pie mūzikas, kas Tev patīk un uzlādē!

6. Pavēro cik daudz laika Tev vajag pašai priekš sevis no rītiem, lai jūties labi veltījusi laiku sev, izdarījusi visas priekš tevis svarīgās lietas bez steigas un uztraukuma. Man tā ir vismaz stunda, bet labāk 1,5!

7. Piefiksē, kas ir tā darbība, kas palīdz iesākt pa ķēdīti ar pārējām pozitīvām rīta aktivitātēm?! Kura no aktivitātēm ir sākums labam rītam? Man, pēc modinātāja nozvanīšanas, atstāt telefonu uz plauktiņa un doties uzreiz meditēt, ja es to izdaru, tad ir gandrīz 100% garantija, ka rīts būs mierīgs un es visu paspēšu. Pretējā gadījumā man no rīta ir traks skrējiens, kas mēdz beigties ar strīdiem ar vīru vai meitu. Par to Jūs jau zināt,” raksta Rozīte, atsaucoties uz iepriekšējo ierakstu par strīdu ar meitu.

“Man ar Emīliju no rīta bija strīds par matu ķemmēšanu. Nu tāds - līdz balss pacelšanai, dusmām un asarām! No malas liktos - Ak, Tu mūžs, bērns uz skolu pinkains aizies, nu nav taču mirstamā kaite! Kaut kad jau izķemmēsies - agri vai vēlu. Tagad, kad šo rakstu, domāju tieši tāpat! Bet tajā brīdī mans prāts nebija labākajā kondīcijā un spēlēja pret mums visiem. Kāpēc?

Protams, ka manām dusmām nebija nekāds sakars ne ar ķemmi, ne matiem, ne pat ar Emīliju. Šī situācija vienkārši bija kā pēdējais piliens, kas izraisīja sprādzienu. Iemesli jāmeklē citur. Šajā gadījumā man nebija foršs rīta rituāls, es nebiju izgulējusies, nepaspēju pameditēt, rīts bija steigā, es nebiju parūpējusies ne par savu fizisko, ne emocionālo pusi.. un tad nāca situācija ar ķemmi un babāc!

Emocijas pa gaisu! Ar Emīliju salīgām mieru, bet kārtējo reizi man laba mācība, ka VIENMĒR VAJAG PAR SEVI PARŪPĒTIES, lai es būtu foršāka sev un citiem,” tā Rozīte.

Uz augšu