Blogeru un influenceru asociācijas dibinātāja nav iekļuvusi labāko "ietekmīšu" simtniekā

Influenceru un blogeru asociācijas dibinātāja Maija Armaņeva piedalās preses konferencē, kurā informē par iedzīvotāju drošību digitālajā vidē.

FOTO: Ieva Leiniša/LETA

Ceturtdien, 3. oktobrī, Rīgā notika "Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonija, kurā tika apbalvoti arī atpazīstamākie Baltijas "Instagram" influenceri. Tiesa, pārsteigumu raisīja fakts, ka Latvijas Blogeru un influenceru asociācijas dibinātāja Maija Armaņeva nav iekļuvusi labāko simtniekā. 

Armaņevai vietnē "Instagram" ir 78,6 tūkstoši sekotāju.

Nesen influencere iekļuva skandālā, apgalvojot, ka pašmāju populārais zīmols "Madara" esot piesavinājies un realizējis viņas ideju kādam kosmētikas līdzeklim bez viņas piekrišanas.

Pēc tam sekoja uzņēmuma atbilde, kurā tika norādīts, ka Armaņeva izplata nepatiesas ziņas. "Maijas Armaņevas izplatītās apzināti nepatiesās ziņas ir negatīvi ietekmējušas uzņēmuma reputāciju. Uzņēmums sagaida, ka Maija Armaņeva ievēros Latvijas Influenceru un blogeru asociācijas Ētikas kodeksa normas un tuvākajā laikā godprātīgi publiski atvainosies AS „Madara Cosmetics”, kā arī atsauks izplatītās apzināti nepatiesās ziņas," teikts atklātā vēstulē.

Maija video, kurā apsūdz zīmolu, no sava "Instagram" izdzēsusi

Par Armaņevu kā influenceri visai skarbi izteikušies arī viņas kolēģi vietnē "Twitter".

Atgādinām, ka par atpazīstamāko Baltijas "Instagram" influenceri izvēlēta "@akvuzeee" no Lietuvas. Savukārt Latvijas "Instagram" influenceru "Top 5" veido - "@niklavs", "@movieevelina", "@kporzee", "@lauriszalans", "@betabeidz".

Baltijas atpazīstamāko "Instagram" influenceru topu noteica Igaunijas influenceru mārketinga platforma "Modash.io".

Uz augšu