Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

Arī viedtālrunim ir jāseko līdzi modes tendencēm

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: publicitātes

Mūsdienu cilvēka dzīve vairs nav iedomājama bez viedtālruņa. Tomēr bez pamatfunkcijas - komunicēšanas - viedtālrunis ir kļuvis gluži par cilvēka vizītkarti digitālajā pasaulē, un to ražotājiem ir jāseko līdzi modes tendencēm un jāpiedāvā arvien jauni un interesanti risinājumi.

Izzinot krāsu filozofiju un stila tendences, Huawei ir pirmais viedtālruņu nozarē, kas apvieno tehnoloģijas kopā ar aktuālāko modes pasaulē.

Šis līdz šim ir vienīgais uzņēmums, kas viedtālruņos izmanto saplūdušu (gradient) krāsu dizainu, smeļoties iedvesmu no dabas.

Pirmais celmlauzis bija Huawei P20 sērijas viedtālrunis krēslas krāsā. Pēc tam tirgū ienākuši vairāki šādu saplūdušu krāsu modeļi, tādējādi patērētājiem ir plašākas iespējas izvēlēties sev piemērotāko un savai gaumei atbilstošāko viedtālruni.

P30 sērijas viedtālruņu dizains ir iedvesmojies no brīnumainajām debesīm, kuras dienas laikā var mainīties neskaitāmas reizes.

Melnās krāsas cienītāji, klasisko vērtību piekritēji, atstāj vietu noslēpumainībai, ļaujot gaismai rotāties uz viedtālruņa korpusa un priecēt ar visdažādākajām noskaņām. Dūmakaini zilā krāsa reizē nomierina un uzmundrina, un tā izpelnījusies lielu atzinību gan no daiļā, gan stiprā dzimuma pārstāvjiem. Dzidrā kristāla krāsa ir romantiska, iemiesojot sevī mieru. Tāpat pieejams ziemeļblāzmas modelis, kas neatstāj vienaldzīgu nevienu, gluži tāpat kā latviešiem tik ļoti iemīļotā dzintara saullēkta krāsa. Visi šie dizaini ir spilgti un, mainoties diennakts stundai, mainās arī viedtālrunis.

Neatkarīgi no tā, vai ikdienā piekop klasisku stilu, vai, tieši otrādi, ļaujies eksperimentiem, Huawei P30 sērijas flagmaņi viennozīmīgi papildinās tavu imidžu. Un telefonu it nemaz vairs negribēsies slēpt somiņā.

Raksta foto
Foto: publicitātes
Raksta foto
Foto: publicitātes
Raksta foto
Foto: publicitātes

Turpinot iedvesmoties no dabas, Huawei ir pārrakstījis tālruņu dizaina nerakstītos noteikumus.

Jaunajiem P30 Pro modeļiem ir matēts un glancēts korpusa pārklājums. Šāda pieeja padara tālruņa kontrastu intensīvāku, izceļot katras puses īpašības.

Iedvesmojoties no Ziemeļvalstu rītausmas, P30 Pro pārvieto melno pludmali uz tālruņa aizmuguri. Jaunā mistiskā zilā krāsa (pieejama arī Latvijā!) ir kā naksnīgas debesis, kas izgaismojas uz okeāna virsmas. Savukārt lavandas krāsa ļauj aizmukt no pilsētas kņadas, ikvienam liekot sajust mieru un klusumu. Šis viedtālrunis pilsētvidei piešķir eleganci un romantiku.

Raksta foto
Foto: publicitātes
Raksta foto
Foto: publicitātes

Šāda – matēta un glancēta - dizaina apstrādes process ir ārkārtīgi grūts, tomēr pēc atkārtotām pārbaudēm Huawei ir panācis vienmērīgu pāreju no vienas virsmas uz otru.

Svarīgi atzīmēt arī to, ka jaunie modeļi ir ne tikai skaisti, bet arī ļoti parocīgi, jo matēto pusi ir patīkamāk turēt rokās, atstājot mazāk pirkstu nospiedumu, savukārt glancētā korpusa daļa lieliski izceļ viedtālruņa kameras, kuras iemīļojuši viedtālruņa kameru lietotāji visā pasaulē.

Ja šķiet - kur vēl tālāk? Viss ir iespējams! Huawei Nova sērijas viedtālruņi (Nova 5T pieejams jau Latvijā) žilbinošās krāsas, pārsteidzošā faktūra un atstarojošais dizains atgādina nebeidzamo Visumu. Tagad daļa Visuma pieejama arī cilvēka rokā – viedtālruņa veidolā.

Tam ir izsmalcinātā apdare un unikāla faktūra, kas akcentē gaismas un ēnu spēli, radot sirreālu 3D efektu uz tālruņa korpusa.

Arī šis viedtālrunis ir pieejams trīs dažādās krāsās - violetā, zilā, melnā. Starp citu, tieši violetie toņi šogad un arī nākamgad ir īpaši aktuāli. 

Nu vairs nav nepieciešamības paslēpt garlaicīgo viedtālruņa korpusu ar kādu krāsainu vāciņu, jo katrs no Huawei tālruņiem ir ar unikālu dizainu, kas piesaistīs par kritiskāko aci. 

Raksta foto
Foto: publicitātes
Raksta foto
Foto: publicitātes
Raksta foto
Foto: publicitātes
Raksta foto
Foto: publicitātes

Publikācija tapusi sadarbībā ar Huawei. 

Uz augšu