Gangnamas rajons Seulā ir uzskatāms par Dienvidkorejas Taimskvēru, kur pulcējas galvaspilsētas švītiņi, balto apkaklīšu darbinieki un, protams, tūristu bari. Nu šī vieta ir vēl blīvāk apmeklēta – šoreiz atraktīvas reklāmas dēļ.
Mākslīgais akvārijs: Seulā izstāda milzīgu anamorfisko lūziju
Gangnamas centrs ir gluži kā Ņujorkas Taimskvērs – šeit māju fasādes klāj neskaitāmi LED reklāmu displeji, kas dienas laikā zibina simtiem dažādu produktu reklāmu jau kopš 1990. gada. Tāpat šī vieta ir uzskatāma par K-pop jeb Korejas popmūzikas meku. Rajona centrālais objekts ir kāds 23 metrus augsts un 80 metrus plats reklāmas displejs, kas veido teju reklāmas kubu. Savdabīgā displeja forma ļauj reklāmdevējiem veidot specifiska rakstura materiālus, kas piesaista apmeklētājus. Tagad reklāmas aģentūra “d’strict” ir radījusi līdz šim iespaidīgāko reklāmu, kas redzēta slavenajā Korejas rajonā. Milzu displejā uz riņķi tiek raidīts milzu vilnis – anamorfiska ilūzija, kas skatītājam liek domāt, ka kubā ir iesprostots okeāna vilnis.
Anamorfiskas ilūzijas jeb anamorfozes jēdziens radās renesanses laikā – to saprot kā izkropļotu, bet vienlaikus reālistisku projekciju kādā konkrētā vietā, telpā vai zonā, piemēram, pazīstamākās anamorfozes ir optiskās ilūzijas. Reklāmas aģentūra “d’strict” izmantoja tieši šo principu, taču ņemot talkā mūsdienu tehnoloģijas un iespējas. Vilnis ir veidots no vairākiem videomateriāliem, turklāt to pavada skaņas, kas skatītājam rada vēl lielāku realitātes iespaidu.