Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

Didrihsones apģērbu sāga turpinās: viņa apgalvo, ka klientes pašas plēš nost birkas un bojā drēbes (18)

Raksta foto
Foto: instagram/didrihsoonee

Jūlija sākumā plašu rezonansi izpelnījās influenceres un uzņēmējas Elīnas Didrihsones apģērbu veikals "Butterfly", kas nonāca arī Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PATC) redzeslokā. Nu Didrihsone apgalvo, ka viņas veikalu apmeklē nelabvēļi, kuri apzināti bojājot drēbes un plēšot birkas ar mērķi nomelnot viņu un viņas vadīto veikalu. 

10. septembrī Didrihsone vietnes "Instagram" īstajos stāstiņos publiskoja vairākus video, kuros apgalvo, ka kāda kliente speciāli saplēsusi kleitu, lai pēc tam nomelnotu Didrihsones vadīto uzņēmumu. 

"Ir tādi klienti, kuri reāli atnāk un pamērās, safotografē un apgriež to situāciju tādā veidā it kā mēs būtu pie visa vainīgi. Es nezinu, kā ir jāmēra kleita, bet tas ir izdarīts tiešām tīšām! Tas nav izdarīts vienkārši mērot, tas ir izdarīts tīšām. Lai ko? Pēc tam pateiktu, ka mēs tādas drēbes pārdodam?!" - neizpratnē ir Didrihsone, parādot saviem sekotājiem saplēstu apģērba gabalu.

Raksta foto
Foto: instagram/didrihsoonee

"Vīle ir ļoti stigri nošūta, nu nevar viņu tīri fiziski atplēst šādi vaļā! Nu pilnīgi līdz gaļai! Var redzēt, ka tas ir izdarīts tīšām. Bēdīgi!" - noskaitusies ir viņa.

"Butterfly" saimniece apgalvo, ka tā nav pirmā reize, kad tīšām tiek saplēsts apģērbs.

"Jā, tā ir taisnība, ir arī tādi indivīdi, kas plēš ārā no biksēm iekšējo sastāvu," stāsta Didrihsone, kuras veikala darbinieces regulāri redzot kabīnēs mētājamies izrautas birkas. "Pēc tam tas tiek fotografēts un pasniegts, ka mēs esam cūkas, ka mēs tādu preci pārdodam, ka mēs esam sivēni!" 

Atgādinām, ka 2. jūlijā vietnē "Facebook" tika publiskots ieraksts, kurā tika salīdzināts "Butterfly" apģērbu sortiments ar populārajā Ķīnas internetveikalā "AliExpress" pieejamajām precēm. Drīz vien pēc tam diskusija izvērtās plašumā, un klientes atklāja vēl citus pieredzes stāstus. Piemēram, daudzas klientes pauda sašutumu par "Butterfly" apģērba slikto kvalitāti, kā arī bija neizpratnē par to, ka tam nekur nav norādīta kopšanas informācija. Kāda ieraksta komentētāja apgalvoja, ka kopšanas informācijas birka tiek rūpīgi nogriezta no apģērba. 

PTAC portālam TVNET skaidroja: "Saskaņā ar normatīvajiem aktiem ir jābūt norādītam gan apģērba auduma sastāvam, gan arī kopšanas informācijai."

Uz augšu