Šonedēļ kāds vērīgs TVNET lasītājs vērsa uzmanību, ka influencere un divu meitu mamma Madara Kiviča sociālajos tīklos esot ievērojami uzlabojusi savu izskatu ar "fotošopa" palīdzību. Nu pati Madara komentē radušos situāciju.
Madara Kiviča izsakās par "fotošopa" skandālu (7)
Izskatīgā gaišmate sociālās vietnes "Instagram" īsajos stāstiņos dalījusies ar divām fotogrāfijām, kā arī aprakstu par radušos situāciju.
"Pirms un pēc. Jeb 0,00001%, kuri nesaprot, kas ir bilžu pirmsapstrāde un pēcapstrāde," raksta Kiviča.
Viņa uzsver: "Ja cilvēkam ir normāla sejas āda, tad ar nelielu "uzlabojumu" izskaties pēc "Victoria's Secret" modeles."
"Bet paldies ikvienam un priecē, ka ir ļooooti daudz cilvēku, kas zina, kas ir reklāmas foto VS real life (pret īsto dzīvi - lat.)," vēsta Kiviča, apgalvojot, ka fotogrāfijā, kas ievietota viņas profilā, un fotogrāfijā, ko publicējis viņas reklamētais zīmols, nav izmantots "fotošops" izskata uzlabošanai, bet gan programma, kas vispārīgi uzlabo attēla kvalitāti.