Par lielāku summu reklamēs arī to, kas pašai nepatīk: Katrīne Sauliete atklāj "influencēšanas" aizkulises

360TV realitātes seriālā “Ģimene burkā” Katrīne Sauliete ļauj ielūkoties savā ģimenes dzīvē un faniem atklāj līdz šim nezināmas detaļas par viņas ikdienu un nodarbošanos.

Jaunākajā sērijā populārā uzņēmēja un influencere neslēpj, ka viņa veiksmīgi uztur savu “Instagram” kontu, kas spējis pulcēt vairāk nekā 45 tūkstošus sekotāju, un ne viens vien uzņēmums vēlas ar viņu sadarboties.

Saulietei ir arī savi principi, kas ar partneriem tiekot izrunāti pirms sadarbības sākšanas. Runājot par izmaksām, viņa neslēpj - šeit liela nozīme ir sekotāju lokam. “Tu vari prasīt 10% no savu sekotāju skaita. Es pārsvarā prasu 350 eiro par postu,” neslēpj influencere, piebilstot ka sev tīkamu produktu reklamēšanas cenas atšķiroties no tādu preču izrādīšanas, kas pašai uzņēmējai īsti neiet pie sirds.

Uz augšu
Back