Kādēļ par ekspansijas sākuma vietu izvēlējāties Baltiju, ko daļa globālo uzņēmumu neuzskata par pievilcīgu tirgu?
Ja paraugāmies uz šīm trīs valstīm, tad tajās kopā ir 2,5 miljoni mājsaimniecību. Tas nebūt nav maz. Pagājušogad mēs sākām piedāvāt pakalpojumu Islandē, un tā ir vēl mazāka valsts. Mūsu stratēģija ir būt pēc iespējas vairāk valstīs, arī mazās, un piedāvāt skatītāju vēlmēm atbilstošu produktu. Baltija ir ļoti tuvu mūsu mājas tirgum, tās ir valstis, ko mēs zinām visai labi, mums ir saturs, kas baltiešiem patīk. Protams, katra Baltijas valsts ir citāda, tāpat kā Somija, Zviedrija, Norvēģija, Dānija un Islande atšķiras cita no citas, pat ja tās pieņemts uzskatīt par līdzīgām ziemeļvalstīm. Taču mums ir labas iestrādes. Un nav jau tā, ka mēs koncentrētos tikai uz mazām valstīm. Rudenī ieiesim Polijas tirgū, kur ir 14 miljoni mājsaimniecību. Nedomāju, ka vienam ceļam vajadzētu izslēgt citu.
Cik daudz skatītāju plānojat piesaistīt Latvijā?
Mēs neesam uzstādījuši mērķi konkrētam skatītāju skatam katrā valstī. Gribam iegūt 4,5 miljonus abonentu globāli tuvākajos piecos gados. Protams, ambīcijas ir krietni augstākas nekā šie mērķi. Skaidrs, ka uz Latviju nākam ar mērķi kļūt par top 3 spēlētāju. Gribam būt līderis sporta un izklaides straumēšanas servisu vidū un attiecīgi arī investēsim.
Līdz šim platformā jau esam ieguldījuši vairāk nekā 500 miljonus eiro. Mums ir 400 izstrādātāju, kas atrodas Stokholmā un nemitīgi strādā pie lietotāja saskarnes uzlabojumiem, lai padarītu to dinamisku, dzīvīgu un gādātu, ka tā ir intuitīva un saprotama. Daudz naudas esam ieguldījuši sistēmas noturībā, lai tā vienmēr darbotos. Tā kā translējam sporta pārraides, nedrīkstam pieļaut, ka kaut kas aiziet greizi un skatītāji redz tikai melnu ekrānu. Tā ir katastrofa. Tomēr, manuprāt, no pārējiem visvairāk atšķiramies ar navigēšanas iespējām. Ar to, cik viegli orientēties platformā un atrast vajadzīgo, jo īpaši plašajā sporta piedāvājumā. Mēs bijām pirmie pasaulē, kas piedāvāja bezsaistes režīmu, kurā var lejupielādēt saturu un vēlāk noskatīties arī bez interneta pieslēguma.