jo vienlaikus PTAC konstatēja, ka Miglāne vietnē "Instagram", reklamējot uztura bagātinātājus, nav ievērojusi uztura bagātinātāju reklāmas prasības, kas paredz, ka uztura bagātinātāja reklāmā ietver norādes "Uztura bagātinātājs” un "Uztura bagātinātājs neaizstāj pilnvērtīgu un sabalansētu uzturu”.
Portālam TVNET PTAC norādīja, ka saziņā ar abām personām vairākkārt vērsa uzmanību, ka tādu norāžu vai tēmturu izmantošana kā #sadarbība un ražotāju, tirgotāju, produktu vai dažādu tirdzniecības veicināšanas pasākumu nosaukumu izmantošana bez papildu norādēm pati par sevi nav pietiekoša, lai patērētājiem nodrošinātu nepārprotamu un atbilstoši sniegtu informāciju par konkrētā reklāmas paziņojuma komerciālo raksturu.
PTAC aicināja abas personas reklāmas paziņojumā vai tā publicēšanas laukā uzskatāmi redzamā veidā un vietā iekļaut tekstu vai tēmturi, kurš skaidri un nepārprotami norāda uz reklāmu, piemēram, #reklāma, #apmaksāts_saturs, #sponsorētssaturs vai iespēju robežās izmantojot sociālās saziņas platformas piedāvātās iespējas, piemēram, "Instagram" platformas nodrošināto "Paid partnership" norādi.
PTAC ņēma vērā, ka jau 2019. gada projekta “Situācijas izpēte, uzraudzība par “influenceru” mārketingu sociālajos tīklos un ieteikumu izstrādāšana” ietvaros PTAC informēja abas personas par tiesisko regulējumu un principiem, kas jāņem vērā, veicot mārketingu sociālajos tīklos, kā arī atbildību, aicinot turpmāk ievērot PTAC izstrādātājos ieteikumos, noteiktās prasības.
Abas personas pēc PTAC vairākkārtējiem aicinājumiem veikt labprātīgas darbības, nav veikušas visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu tās īstenotās komercprakses vietnē "Instagram" atbilstību normatīvo aktu prasībām. Vienlaikus abas personas administratīvajā procesā ar iestādi nav sadarbojušās.
Pašas influenceres situāciju komentējušas LTV raidījumam "Panorāma", norādot, ka sods esot nesamērīgs.