"Kad man bija mazās pauzītes, es sēdēju un domāju, ko lai tagad dara, jo koncerts arī tiek ierakstīts, ne tikai skatāms klātienē. Es sapratu, ka es tomēr nevaru neko teikt no skatuves, kaut ko lūgt vai aizrādīt, jo to skatās arī tiešraides skatītāji. Bet es centos tāpēc vēl vairāk caur dziesmu vārdiem uzrunāt klausītājus, cerot, ka vārdos varbūt ieklausīsies arī pārbaudītāji," norādīja māksliniece.
Arī starp skatītājiem bijusī diriģente Aira Birziņa norādīja, ka policistu klātbūtne koncertā bija ļoti traucējoša. Birziņa ļoti labi saprotot, ka visas šīs situācijas ir jaunas, drošība ir ļoti svarīga, bet veikt kontroli pasākuma laikā esot nepieņemama prakse, kas būtībā sagraujot šo mākslas notikumu.
"Ja notiek uzvedums, kas ir pārdomāts, kurā ir nopietna mūzika, nopietna dzeja, tad jebkas, kas staigātu starp rindām, būtu traucējošs. Šajā reizē tas bija vēl ar kontroli, kur pie katra cilvēka jāapstājas, un tad – vai nu viņš parāda papīra sertifikātu vai meklē telefonā kodu. Tas tiešām bija traucējoši," vērtēja diriģente.
"Es noteikti atbalstu to, ka ir vajadzīga sistēma, kā to vislabāk izdarīt, bet tas nevar būt priekšnesuma laikā. Jābūt taču elementārai kulturālai attieksmei un cieņai pret izpildītājiem un skatītājiem.
Zaļumballē, diskotēkā var staigāt starp dejotājiem un pajautāt sertifikātus, bet ne jau koncertā vai izrādē," pauda Birziņa.