Mūzikas industrija, tāpat kā modes pasaule, ir viena grūti prognozējama joma - tā nemitīgi mainās, viļņveidīgi uzmetot augšā kādas aktuālas tendences, lai jau pavisam drīz tās nomainītu un izmestu.
Maza māksla
Singapūras satīns "Stonks"
2/5
Jau vairākus gadus pasaules mūzikā dominē hiphops - ASV strādnieku kvartālos radies nabadzīgo afroamerikāņu radošais kliedziens, kas pēdējos gados izteikti komercializējies, savu māksliniecisko kulmināciju sasniedzot ar Kendrika Lamāra nesenākajiem kritiķu slavētajiem un Grammy apbalvotajiem ierakstiem. Var just, ka hiphopa laiks lēnām aiziet, tā vietā jau drīz pār mums, tēlaini izsakoties, šļāksies kādi jauni muzikālie viļņi. Arī Latvijā hiphops spējis uzrunāt gadu tūkstošu mijas paaudzi, savu augstāko punktu sasniedzot ar repera anša godalgoto albumu "Liela māksla". Ja ansis kvalitatīvu repa produktu Latvijā pacēla nebijušos augstumos, tad ar šomēnes izdoto grupas Singapūras satīns albumu tiekam atsviesti atpakaļ pie šā produkta izstrādājuma. No lielas mākslas uz mazu mākslu.
Visos laikos līdzās ir pastāvējuši gan nopietni mākslinieki, gan jokdari un izklaidētāji. Te jāpiebilst, ka radīt mazu mākslu arīdzan ir jāprot - kurš katrs gribētājs tā vienkārši nespēj uzrunāt plašas cilvēku masas. Pirms sešiem gadiem izveidotais Singapūras satīns savu klausītāju, galvenokārt jauniešus, kas patērē mūziku internetā, atrada ļoti ātri - kombinējot jokus, rupjības un lipīgas melodijas, apvienība no repa parodētājiem pakāpeniski izauga līdz solīdam radošam veidojumam, ieinteresējot pat ārvalstu mūzikas kompāniju Universal Music Group.