Atgriežoties pie "McMillion$", jāpiebilst, ka seriāla producents ir pazīstamais Holivudas aktieris Marks Vālbergs (Mark Wahlberg).
Aptuveni desmit gadus ātrās ēdināšanas impērija reklamēja savus burgerus ar spēli "Monopols", nemaz nenojaušot, ka spēles lielākie laimētāji netiek izraudzīti nejauši. Par lielāko čeku īpašniekiem kļuva cilvēki, kas tika iesaistīti sarežģītā shēmā, tādā kā tīmeklī, kļūstot par nozieguma līdzzinātājiem.
Pasūtinot kādu noteiktu "McDonald's" produktu, cilvēki tika pie īpašām monētām, šādi kuponi tika publicēti arī avīzēs un citos ar produkta reklāmu saistītos materiālos. Monētas varēja apmainīt pret mazām balvām, piemēram, fritētiem kartupelīšiem. Taču dažas no monētām bija īpaši vērtīgas - pat miljonus vērtas. Kompānija šo loteriju izvērsa katru gadu, tādā veidā iesaistot pircējus arvien vairāk patērēt "McDonald's" produkciju cerībā, ka kādam no viņiem izkritīs laimīgā monēta. Regulāri lielākajos TV kanālos tika demonstrētas arī "Monopola" reklāmas, kurās kāds pilnīgi nejaušs (kā toreiz likās) "McDonald's" pircējs kļuva par miljonāru, nopērkot čīzburgeru vai Big Mac.
Tikai 2001. gadā kāds anonīms ziņotājs piezvanīja FIB (Federālajam izmeklēšanas birojam), aizsākot notikumu ķēdi. Seriāls iepazīstina ar atbildīgajiem izmeklētājiem, kuri sākotnēji ar neticību uzklausīja ziņotāja vēsti. Filmā tiek intervēti arī loterijas uzvarētāji - šķietami nejaušie uzvarētāji, kas kameras priekšā slēpj savas noziedzīgās rīcības pēdas.
"McMillion$" reklāmas rullītis.
Stāsts sakas ar FIB aģentu Dagu Metjūzu (Doug Mathews), kurš pirmais tika informēts par krāpniecību. Atraktīvais, smaidīgais un runīgais aģents ir viens no seriāla galvenajiem magnētiem. Savu aktiera talantu viņš izmantoja, maskēdamies kā kompānijas darbinieks, lai dziļāk ielūkotos "McDonald's" sadarbībā ar reklāmas un mārketinga kompānijām, kas apkalpoja "Monopola" spēli.