Margarita Simonjana
41 gadu vecā Simonjana savu karjeru sāka kā Čečenijas kara korespondente. Vēlāk, kad pārcēlās uz dzīvi Maskavā, strādājot par žurnālisti ziņu raidījumā "Vesti", kļuva par daļu no "Kremļa žurnālistu loka" (Кремлёвский пул). Tā neoficiāli tiek dēvēta Vladimiram Putinam pietuvināta žurnālistu grupa, kas viņam vēlamā gaismā ataino notikumus Krievijā un pasaulē.
2005. gadā, būdama vien 25 gadus veca, Margarita Simonjana kļuva par kanāla "Russia Today" (tagad — RT) galveno redaktori.
2012. gadā viņa žurnāla "Ogoņok" aptaujā iekļauta starp 50 ietekmīgākajām sievietēm Krievijā.
Krievijas opozīcijas līdera Alekseja Navaļnija dibinātā Korupcijas apkarošanas fonda pētījumā atklāts, ka Margarita Simonjana un viņas vīrs Tigrans Keosajans pēdējo gadu laikā izveidojuši plaukstošu "biznesa" impēriju, kas parazitē uz Krievijas budžeta līdzekļiem. Krievijas budžeta un valsts uzņēmumu līdzekļi "tiek apgūti" televīzijas raidījumā "Meždunarodnaja pilorama", kas tiek rādīts valsts uzņēmuma kontrolētajā televīzijas kanālā NTV.
Propagandistu ģimene pelna, pārdodot reklāmas raidījumā dažādiem valsts uzņēmumiem, piemēram, Krievijas nacionālajai aviokompānijai "Aeroflot". Visi līgumi par reklāmas izvietošanu raidījumā tiek slēgti ar vienu uzņēmumu – reklāmas aģentūru "Invento", ko kontrolē Simonjana un Keosajans.
Abiem pieder vēl divas reklāmas aģentūras, kas gūst iespaidīgu peļņu no dažādu valsts institūciju apkalpošanas.
Pirms dažām dienām, kad zviedru mēbeļu gigants IKEA paziņoja, ka pamet Krievijas tirgu, viņa savā raidījumā nāca klajā ar piedāvājumu "nacionalizēt IKEA".
"Kāpēc mēs vienkārši nevaram nacionalizēt IKEA - visas noliktavas, visus veikalus. Tur strādā mūsu cilvēki, kas tūlīt paliks bez darba," viņa saka. "Kādā sakarā? Tā ir mūsu zeme, mēs viņus te ielaidām. Viņi uzvedas cūcīgi un pārkāpj visas pieņemtās normas."