Konkursa astoņās kategorijās kopumā tika pieteikti 167 darbi no 20 valstīm, tai skaitā Vācijas, Nīderlandes, Francijas, ASV, Saūda Arābijas, Norvēģijas, Portugāles, Marokas, Spānijas, Itālijas un citām valstīm. Inese Lukaševska bija vienīgā Baltijas pārstāve, kuras darbs tika iekļauts 45 finālistu vidū. Savus pasākumus konkursam pieteica tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Microsoft, Vodafone, Michelin, Bugatti Automobiles un daudzi citi.
"Uzvarēt Kannu festivālā ir principā neiespējami. Franči ir lieli nacionālisti, ko pierāda fakts, ka gandrīz visās kategorijās uzvara tika atdota frančiem. Taču fakts, ka mums tika piešķirta uzvara nevis vienā kategorijā, bet visā konkursā, ir grūti noticams, pat pašiem. Šādi panākumi ir milzīgs sasniegums, kurš veicina prioritāri valsts tēlu un tās atpazīstamību," informē Inese Lukaševska.
Pandēmijas dēļ Kannu festivāls nebija noticis trīs gadus, konkursa žūrijai šogad nolemjot nevis katra gada darbus vērtēt atsevišķi, bet kopā, trīskāršojot konkurenci. Gala rezultātu veidoja, gan žūrijas (60%), gan skatītāju balsojums. (40%) Izņemot Grand Prix kategoriju, kurā pretendenti nevarēja pateikt savus darbus, jo tā uzvarētāju noteica konkursa žūrija, kuru vidū bija pārstāvji no IBM, Air France, UEFA, Unilever u.c. Nosakot uzvarētāju, tika vērtēts radošums, iesniegtā projekta kvalitāte, efektivitāte, sasniegtie mērķi, klātienes prezentācija, vides un sociālo jautājumu ievērošana u.c.