Ja runājam par praktiskām lietām, tad ir pieejamas lieliskas platformas, kurās jaunie mūziķi var izpausties un iegūt pieredzi. Piemēram, “LiveRiga” dziesmu rakstīšanas nometne, kas bija arī mans pagrieziena punkts mūzikā, jo tieši tur es satiku DJ Rudd un Kasparu Ansonu, kuri man palīdzēja ieraudzīt, kā vispār notiek lietas mūzikas industrijā. Šī nometne noteikti bija mans muzikālās karjeras pagrieziena punkts, jo tieši tur es sāku rakstīt savu mūziku latviski, izdevu dziesmas “Kas aiz krūtīm sēž” un “Atbilde”.
Šīs bija pirmās dziesmas, kas pa īstam sāka skanēt radiostacijās. Un es beidzot dabūju to sajūtu, ka esmu nonākusi starp pareizajiem cilvēkiem, kas var man palīdzēt sākt iet mūzikas ceļu. Tiem, kuri tikko sāk, es noteikti ieteiktu apmeklēt šīs platformas, pasākumus, meklēt iespējas iepazīties. Latvijā tādā ziņā ir ļoti viegli, jo industrija ir maza, pilnīgi jebkurš cilvēks ir pieejams, un, ja ir kāda ideja vai dziesma, kuru aizsūtīt profesionāļiem, tad nebaidieties to darīt.
Kādas būtu svarīgākās īpašības jaunajam mūziķim, lai viņš izceltos, lai viņu ievērotu, un jaunietis nepazustu starp daudzajiem mūzikas izpildītājiem?
Mērķtiecība, neatlaidība un disciplīna. Disciplīna ir smaga tēma daudziem, jo mēs visi gribam panākumus uzreiz, gribam, lai mūs ievēro, taču nekas nenāk bez darba. Tādēļ ir vajadzīgs, es pat teiktu, dienas režīms. Protams, no tā ir tik viegli aizplūst, jo vienmēr taču ir “svarīgākas lietas”. Sev noteikt ir jāpajautā, cik daudz un bieži tu strādā, lai tev tas viss būtu. Tāpēc dienas kārtība un disciplīna ir galvenais nosacījums, lai pēc pusgada vai gada varētu ieraudzīt lielu izaugsmi. Otra lieta ir mērķi, kurus tu sev izvirzi. Piemēram, es jau šobrīd zinu, ka man pusgada vai gada laikā būs sasniegti izvirzītie mērķi. Es uzskatu, ka ir svarīga struktūra. Bet māksliniekiem jau vispār patīk plūst, un tikai tad skatīties, kas beigās sanāks. Un vēl viena svarīga lieta - atrast kaut ko, ar ko tu vari izcelties. No jaunākajiem Latvijas mūzikas izpildītājiem, kas nesen ir parādījušies mūzikas apritē, Keitija Bārbele ir interesants piemērs ar to, ka viņa ir pavisam alternatīva un ar to cilvēkus “aizķert”. Tā ir ļoti laba un drosmīga lieta, jo, manuprāt, mūsdienu popkultūrā pārāk daudzi vispirms domā, kā izpatikt un izskatīties tā, lai cilvēkiem patiktu, lai būtu dziesmas, kuras pielīp un ir viegli atcerēties, bet tajā brīdī, kad esi atklāts pret sevi un parādi savu būtību, tad cilvēkiem tas tomēr šķiet daudz vairāk interesanti.