Skatītākais televīzijas kanāls šogad augustā Latvijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11%, informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.
Skatītākais televīzijas kanāls augustā Latvijā bija LTV1
Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%, savukārt trešais skatītākais kanāls bija LTV7 ar 4,2% no kopējā TV skatīšanās laika augustā.
Ar 3,4% skatīšanās laika daļu 2023.gada augustā sekoja "TV3 Life", ar 3% - 8TV, ar 2,8% - TV6, ar 2,7% - "TV3 Plus", kamēr STV skatīšanās laika daļa bija 2,4%. Tikmēr TV24 jūlijā sasniedza 2% skatīšanās laika daļu.
Viena procenta skatīšanās laika daļu augustā pārsniedza arī kanāli 360TV un "Super+".
Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā augustā ierindojās LTV1 raidījums "de facto", kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 117 100 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem, otrajā vietā - TV3 raidījums "TV3 ziņas", kuru vidēji vēroja 6,3% jeb 112 400 TV skatītāju, savukārt trešajā vietā ierindojās LTV1 raidījums "Panorāma", kuru TV ekrānos svētdienās vēroja vidēji 6,1% jeb 109 500 Latvijas iedzīvotāju.
Starp populārākajām TV programmām ir arī raidījumi par basketbolu. Piemēram, "Pasaules meistarsacīkstes basketbolā. Latvija - Kanāda" vēroja vidēji 5,8% jeb 103 000 TV skatītāju, "3punktienks. Basketbola apskats" - vidēji 5,4% jeb 97 100 Latvijas iedzīvotāju, bet "Pasaules meistarsacīkstes basketbolā. Latvija - Francija" - vidēji 5,2% jeb 93 500 TV skatītāju.
Viens skatītājs pie TV ekrāna augustā pavadīja vidēji trīs stundas un 54 minūtes dienā, kas bija par piecām minūtēm mazāk nekā jūlijā, skaidro "Kantar" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters.